Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg ønsker meg en avatar som yhar et eller annet med BF 1942 å gjøre. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 noen som kan lage en brukbar avatar utfra dette her? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 noen som kan lage en brukbar avatar utfra dette her? Sånn? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 noen som kan lage en brukbar avatar utfra dette her? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kan noen sjekke om denne ser grei ut i 80x80? http://tn3-1.deviantart.com/300W/fs7.devia...et_Insanity.jpg Tja... Var litt artig dette, må begynne å lage noen avatarer så lærer jeg meg litt ps og irfan view i samme slengen. Og litt paint da. Lagde en annen versjon og, litt annet utsnitt og større skrift. Noe bedre klarer ikke jeg å få til med healing brush. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kan noen sjekke om denne ser grei ut i 80x80? http://tn3-1.deviantart.com/300W/fs7.devia...et_Insanity.jpg Tja... Var litt artig dette, må begynne å lage noen avatarer så lærer jeg meg litt ps og irfan view i samme slengen. Og litt paint da. Lagde en annen versjon og, litt annet utsnitt og større skrift. Noe bedre klarer ikke jeg å få til med healing brush. Thanx. Bruker den jeg nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som gidder å fikse på min avatar slik at den ikke blir så giga stor...? Får snart warn hvis jeg ikke gjør det.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som gidder å fikse på min avatar slik at den ikke blir så giga stor...? Får snart warn hvis jeg ikke gjør det.. Hvilken avatar? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som gidder å fikse på min avatar slik at den ikke blir så giga stor...? Får snart warn hvis jeg ikke gjør det.. Hvilken avatar? Virker som om den er fjernet nå. DJ_Dark: Kan du laste opp avataren din et annet sted, så kan jeg gjøre den mindre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 http://www.3dtf.com/walls/alternativep_1600.jpg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 80x80 versjon, croppa bort tekst og sånn. Si fra om du vil ha noe mer på den. Ramme, lyslag, etc. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Mekka meg en ny avatar, gamle er egentlig bedre men jeg skulle bare bytte litt, siden jeg har hatt noe i sigg. Får ikke til transparent bakgrunn. Hvordan mekker jeg det i PS CS2, Irfan View eller Paint? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Mekka meg en ny avatar, gamle er egentlig bedre men jeg skulle bare bytte litt, siden jeg har hatt noe i sigg. Får ikke til transparent bakgrunn. Hvordan mekker jeg det i PS CS2, Irfan View eller Paint? Du må bruke Backround Eraser Tool, som er til venstre for Paint Bucket Tool. Har ikke PS selv, så jeg får ikke sjekka. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 JPG støtter ikke transparent eller? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 JPG støtter ikke transparent eller? Nei. Du kan bruke gif eller png. PNG-24 er uaktuellt, tvilsomt at du får den avataren der til 6kB med png-24. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) JPG støtter ikke transparent eller? Korrekt, men .Gif og .Png støtter det. Hvis du vil kan jeg mekke en liten guide hvordan du kan få transparant bakgrunn på bildet ditt, ved hjelp av Photoshop. Edit: Litt sen der ja! Endret 7. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er ikke transparent bakgrunn, men bakgrunnsfargen er den samme som forumet har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg