am3k Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Oki da Andrè så får jeg lete etter den, jeg vet jeg laget den. Må bare finne ut om jeg også postet den Edit: Rett igjenn jeg ser her Her er foresten alternativene jeg postet (om noen skulle være interessert): @Holy Næh, synes den jeg har nå er bedre. Kunne sikkert jobbet litt mer med denne, men dog... Endret 22. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den du har nå er mye bedre enn den du la ved i forrige innlegg! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du er flink til å lete am3k! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg tror den var til en annen Tonio . Men hvorfor overser alle meg her? Bare fordi jeg er liten ! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Nei du er bare vanskelig TSP Du ville ha en figur eller? Noen spes. sjanger? Edit: Får slenge med en liten takk til Andrè og Tonio. Jeg elsker skryt og lovord Btw: Noen av det vakre kjønn kunne muligens bruke denne avataren, har merket meg at en og annen skjønnhet har etterlys en avatar Endret 22. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Det skal liksom være noe i en slags sjanger som deg, @kd og B|Real, også liker jeg litt blåfargetoner. Og det skal ikke ha sånne "rene" farger, det skal være myke overganger. En figur kan også være bra, men den skal være tegnet! men ikke ta noen Donaldfigur for selv om jeg leser det, passer ingen der liksom... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Ikke for å mase, men hva synes dere om min nye avatar? nest nederst på side 9. Jeg hater å havne nederst på sida så ingen ser meg.... *furte modus* Edit: Den er slik ut Endret 22. mars 2005 av PSION Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg liker den ikke... Får meg lyst til å slå til deg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg tror den var til en annen Tonio . Såvidt jeg ser står det "am3k" på den filen am3k la ved... Lager han avatar til de som digger han da? Skal TSP OG @kd begge være blåe? Jeg også? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 plz, PSION legg ved link til innlegget (trykk på skrevet over aktuelt innlegg og du får opp linken). Er ikke alle som kjører med standard oppsett Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Ikke for å mase, men hva synes dere om min nye avatar? nest nederst på side 9.Jeg hater å havne nederst på sida så ingen ser meg.... *furte modus* Edit: Den er slik ut Den er ikke deg Psion du virker så prektig . Det er hvertfall ikke deg... *Vente spent på avatar * Endret 22. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den er ikke deg Psion du virker så prektig prektig a2 (fra tysk , av lavtysk pracht 'prakt') 1 praktfull, storslått en p- seremoni 2 utmerket, fortreffelig, ypperlig det er en p- ungdom vi har 3 moralsk uklanderlig, hederlig en p- kar / nedsettende: du er jo så p-, du et dydsmønster Prektig!? Jeg veit ikke helt om jeg skal ta det som et kompliment eller som en grunn til å skambanke deg for den syrlige ironien din Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) En kjapp en til TSP Skal se om jeg ikke klarer noe bedre senere, men du kan da vurdere den @PSION Om du er ute etter å provosere har du gjort et riktig valg, men er det det du vil kan du fint komme med noe bedre enn akkurat den Ellers var den bra gjennomført, gi meg en "tommel opp" istedet Endret 22. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Nei, jeg tror det må være en kul tegneseriefigur, eller et tegnet dyr, hvis det skal være en figur Endret 22. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hatt min ganske lenge nå. Har ingen planer om å skifte. Flott er den og Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Hva syns dere om min? Fuglen på bildet er en havørn, tok bildet en dag i februar Adler betyr ørn på tysk så en mer passende avatar skal man lete legne etter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ingen som vil lage en ny til meg da? blei så lei av fredrikrb there ya go...a soviet dude.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Dam, en skal være forsiktig med å gå opp mot avatar kongen B|Real Men modig (?) som jeg er kaster også jeg ut et nytt forslag til TSP Endret 22. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Dam, en skal være forsiktig med å gå opp mot avatar kongen B|RealMen modig (?) som jeg er kaster også jeg ut et nytt forslag til TSP Du er ikke så ille du, så slapp av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg