koveraasen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Har et ASUS P5GD1-VM hovedkort som kun har SPDIF interface tilkobling og ikke det fysiske grensesnittet som må kjøpes separat. Men jeg finner ikke en eneste plass som selger denne braketten. Den er 4 pins og har optisk og coax utgang. Noen som vet hvor jeg kan få ta i denne? Ser at en del nettbutikker har en lignende fra MSI. Noen som vet om denne vil passe/virke? Lenke til kommentar
godal Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hvis det er en standard spdif brakett, tror det er 6 pins kontakt med 4 ledere (ser ut som en intern usb 2.0 kontakt, men med 6 istedet for 8 ledere) så tror jeg det kan gå. Lenke til kommentar
koveraasen Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Ikke 6 pins nei. En 4 pins med 3 ledere. ASUS har to braketter en 4 pins og en 6 pins. Greier ikke å finne noe info om MSI braketten, så jeg vet ikke hvilken tilkobling den har. Lenke til kommentar
godal Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hmm, har bare sett 6 pins kontakter, har det på begge mine hovedkort. Hvis du er litt vågal så kan du jo bare prøve, eventuelt kan du prøve å finne noe dokumentasjon på begge kortene for å ihvertfall se om det er det samme signalet (99% sannsynlig, at det er rå spdif) som skal inn, slik at du kan fikse det med litt lodding. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Har en sånn liggende her, send PM.... Lenke til kommentar
koveraasen Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Jarmo sin var av en annen type, så jeg spør igjen om noen har en slik de vil bli kvitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå