Gå til innhold

Trenger et kjæledyr, hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller en katt, som ligger seg oppå den varme CRT-skjermen din og koser seg :woot:

Det gjør undulater også da! I hvert fall min. Den begynte med det da den fikk diarè og døde senere :cry: ... *savne*

Undulater er morsomme dyr, som kan bli veldig tamme. Jeg har hatt 3 undulater, og de har fått unger og hele pakka :!: . Den undulaten jeg har nå bor alene fordi den andre døde :cry: . Den legger egg hele tiden, men får selvfølgelig ikke unger da den er alene. Så den bruker masse tid på å ruge på eggene...

Lenke til kommentar
Men vet liksom ikke hva jeg kan ha, akvarium med fisker går jo, men det blir litt for originalt, og en hamster blir for, krevende, noen som har noen gode forslag?

Ingenting!

 

Skal du ha et kjæledyr må du ta vare på det, samme hva det er!

Men noen dyr krever jo at man går på tur kun for at de skal drite, og noen dyr kanskje møkker til hele huset :roll: ... Så du mener at hvis man bruker mindre tid på å gå tur med fisken din ( :dontgetit: ) enn man ville gjort med en hund feks, så tar man dårlig vare på dyret?

Lenke til kommentar

Jeg har ei lita rottejente (Lisa) på 1 år. Rotter er undervurderte dyr. Når jeg sier jeg har en rotte så tenker folk med en gang på feite, stinkende og stygge kloakkrotter. Fakta er at rotter er utrolig søte, tamme, snille og kosete. Lisa har aldri noen gang bitt noen, hun er kjælen som bare det og er veldig leken. Vil du ha et dyr som kan ligge på fanget ditt eller ved siden av PC-skjermen din så burde du nok skaffe deg en rotte. Lisa ligger som oftest på fanget mitt og sover når jeg driver på PC'en. Koser du med henne så sleiker hun deg på fingrene og lukker øynene. Veldig trivelig å ha "noe å komme hjem til" :)

Lenke til kommentar
Men noen dyr krever jo at man går på tur kun for at de skal drite, og noen dyr kanskje møkker til hele huset :roll: ... Så du mener at hvis man bruker mindre tid på å gå tur med fisken din ( :dontgetit: ) enn man ville gjort med en hund feks, så tar man dårlig vare på dyret?

Alle dyr krever stell, samme om de må ut på tur eller ikke.

En fisk trenger også stell vet du. Og MASSE kjærleik :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...