uro Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei Jeg lurer bare på om noen har eks. på trance. Har blitt hekta men kan ikke navnet på så mange sanger og vennene min hater trance så det er ikke mye hjelp i dem. Kan ikke dere gi meg eks på sanger og dj'er eller grupper. Alt av trance er interresant. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Safri Duo og SpritneyBears Det er det eneste jeg kan, og det er det eneste jeg hører på innimellom. Jeg anbefaler spesielt Safri Duo Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er det eneste jeg kan, og det er det eneste jeg hører på innimellom. Jeg anbefaler spesielt Safri Duo Kan lite om sjangeren, men tviler sterkt på at SafriDuo er trance. Men det tøft ja, en av de få tingene eg liker innen "elektronisk musikk med dunk-dunk beat". Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Safri Duo er nok trance, men det er litt mer sånn "pop" musikk også... For å starte kan du laste ned noe av: DJ Tiesto Ferry Corsten Above & Beyond Markus Schulz Du kan også prøve deg på litt nettradio... den jeg liker aller best er ETN.FM, de har både en Trance kanal og en Progressive... mye bra musikk der. Lenke til kommentar
uro Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Takker for alle forslag. Jeg fant en del nå. Men er det noen som har flere eksempler så tar jeg imot med glede!! :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Noen enkeltsanger jeg digger for tiden: Alter Ego - Rocker (Eric Prydz Mix) Beber & Tamra - Travelling On (Gabriel & Dresden Campfire Mix) BossaNova - Stonecold (Afterburn Remix) Depeche Mode - I Feel Loved (Remix) Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Remix) Filo & Peri featuring Kathleen Fisher - Closer Now (Whiteroom Remix) Golan Globus - Blazer Hybrid - Higher Then A Skyscraper (Satoshi Tomiie Remix) Keo - Close Enough (Noel Sanger Remix) MarkSun & Brian – GranRey (Ronski Speed Remix) Martin Roth's Hands On Keane - This Is The Last Time (Martin Roth Remix) Mike Foyle pres Statica - Space Guitar Myth - Millionfold Nostrum & Frank Kuenne - Falling Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden 12 Step Mix) Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix) Yahel featuring A-Force - Behind Silence Alle disse sangene er fra 2004/2005, så de er ganske nye. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Skal du ha skikkelig bra trance så anbefaler jeg John Digweed, Paul van Dyk og DJ Stein H. GENIALE DJ'er er ordet! Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Sjekk ut "TRANCE - bare det best TAKK"-tråden. Der er det en god del trance, noe bra, og noe ikke så veldig bra. Den "tøffeste" DJ'en jeg vet om, er ATB. Den nye musikken fra ham er ikke så veldig bra, den gamle er mye bedre, da spesielt "Movin Melodies"-albumet. Endret 21. mars 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er det tilfeldigvis noen her som vet hvilket album som har låten "Red Line Highway" med Scott Bond & Solar Stone? Vakker intro og flot låt. Er resten av det albumet like bra? Prøv også f.eks. Seven Cities med Solar Stone (Armin Van Buuren Remix). Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sier bare Benny Benassi - Love is gonna save us. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Commerce trance: Groove Coverage, Staccato, Rocco, Milk inc og Benassi bros Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Commerce trance: Groove Coverage, Staccato, Rocco, Milk inc og Benassi bros BB er hovedsaklig electro-house. Resten av de du nevner lager dancecore...bare for å ha det klart. Safri Duo lager ikke trance, dvs. de utgir trance, men det er ikke de som produserer det. Det er det Ingo Künzi og Michael Parsberg som gjør. Likevel kan nok mesteparten av det Safri Duo utgir beskrives mer som dance enn trance egentlig, men det er veldig vanskelig å sette de i noen "bås", blant annet fordi de blander klassisk med dancerytmer og trommer, og i tillegg utigr låter tilhørende chillout-sjangeren; sjekk Baya Baya Nykommer, sjekk disse: Neo Cortex Apollo Antillas DJ Tiësto The Quest Yamino 4 Rising Stars Endret 25. mars 2005 av Calcuta Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Her er en jeg annbefaler ATM - > Svenson & Gielen - Twisted Lenke til kommentar
amarios Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 kommÆSJ trance er IKKE trance! Det er DANCE! POP! a.k.a. D R I T T! Skjønner ikke hvordan folk takler å høre på sånt! Groove coverage? Seriøst, du kan ikke kalle det trance. Jeg syns det har utbredt seg en enorm misoppfattning om hva sjangeren trance innebærer! Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 kommÆSJ trance er IKKE trance! Det er DANCE! POP! a.k.a. D R I T T! Skjønner ikke hvordan folk takler å høre på sånt! Groove coverage? Seriøst, du kan ikke kalle det trance. Jeg syns det har utbredt seg en enorm misoppfattning om hva sjangeren trance innebærer! Jepp! Stikk innom trance.nu og lær litt om "ekte trance"...eller TranceAddict, for den sakens skyld... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 DJ Mangoo DJ Pippi DJ Alligator Project Lenke til kommentar
friskies Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Enda en som har gått i trancefella Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 er Michael Parsberg en av gutta i Safri Duo? Isåfall, han er gaske god som trance/progressive trance DJ... har en del sets av han... Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 er Michael Parsberg en av gutta i Safri Duo? Isåfall, han er gaske god som trance/progressive trance DJ... har en del sets av han... Tror fortsatt han produserer for dem ja; han gjorde det i hvert fall på det første albumet deres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå