Joachim_F Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Amerikanske Nintendo Power har røpet at Katamari Damacy, Age of Empires II og GoldenEye: Rogue Agent kommer til DS. Les artikkelen her Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg blir i utrolig godt humør av sånne nyheter. Riktignok håper jeg også at Nintendo får ut fingeren og annonserer noen nyskapende spill fra egne lommer etterhvert, men Age of Empires, Katamari og GoldenEye er akkurat slike ting DSen trenger for å vise sin relevans som spillplattform. Goodies. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nintendo har da en rekke nyskapende spill til DS'en allerede etter min mening da.. Uansett ser fram til flere FPS titler til DS, for DS er genial på FPS spill! Gleder meg stort til Metroid Prime Hunters. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Synes først og fremst det er trist at de gjør AoE rundebasert for DS. DS er en plattform som kunne briljert med ypperlig RTS. Synd. Rundebasert strategi kan være knakende moro, men et gode RTS på konsoll kryr det ikke av, og DS har potensialet. Lenke til kommentar
HenL Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Enig i at turbasert age of empires 2 høres litt rart ut, fordi om det alltid har vært et langsomt rts spill.. Red Alert 2(for fast paced action) og Heroes of Might and Magic 3 som turbasert hadde vært drømmen . Katamari Damacy, nice . Goldeneye, meh, EA middelmådig melking sannsynligvis. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Enda et bra argument for å kjøpe seg Nintendo DS. Katari ser jo rått ut. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nintendo har da en rekke nyskapende spill til DS'en allerede etter min mening da.. Rettelse: Det jeg mente, var at jeg håper Nintendo kommer med noe litt større og mer grandiost enn WarioWare, Polarium og Super Mario 64-minispillene. Alt sammen er flotte saker, men DSen trenger storslagne, nyskapende actionevenrollespill-saker - kanskje noe med spillstrukturen fra Wind Waker, men mindre bundet til konvensjonene fra en gammel spillserie. Metroid kan bli sakene sine, men poenget mitt er at Nintendo bør satse på å få frem en ny actioneventyrfranchise som er skapt for DSen, slik Super Mario 64 i sin tid var uadskillelig fra Nintendo 64. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Rettelse: Det jeg mente, var at jeg håper Nintendo kommer med noe litt større og mer grandiost enn WarioWare, Polarium og Super Mario 64-minispillene. Alt sammen er flotte saker, men DSen trenger storslagne, nyskapende actionevenrollespill-saker - kanskje noe med spillstrukturen fra Wind Waker, men mindre bundet til konvensjonene fra en gammel spillserie. Metroid kan bli sakene sine, men poenget mitt er at Nintendo bør satse på å få frem en ny actioneventyrfranchise som er skapt for DSen, slik Super Mario 64 i sin tid var uadskillelig fra Nintendo 64. Ah, det var det du mente Ja man får håpe det, DS ville ha godt av det iallefall. Tror deg kan bli vanskelig, men dersom noen skulle kunne klare det så er det Nintendo. Vi får se mer til høsten hva som dukker opp (kanskje litt også til E3). Lenke til kommentar
spr0kket Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noen som vet om det blir et Zelda spill til DS? Vurdere å kjøpe en DS nå Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noen som vet om det blir et Zelda spill til DS?Vurdere å kjøpe en DS nå Ja etter det jeg har fått med meg så... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 håper det kommer et Zelda spil. Zelda Lenke til kommentar
spr0kket Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ja håper det! noen som vet om det blir i 3-d? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg