Gå til innhold

Urettferdig garderobebehandling på tg!

Anbefalte innlegg

se her, på regelsiden til tg. http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...y/view_top.html

Så går ned til - WARDROBES FOR GIRLS - Der står det:

The girl showers and wardrobes will be closed with card readers in order to provide extra security. Females can borrow access cards to these wardrobes from the information desk. Please remember to return the access cards after each use.

Okay tenkte jeg, hva står da under kategorien - WARDROBES FOR BOYS -

Hva står der? INGETING! Hvorfor får jentene card readers og ikke vi?

Fortjener vi mindre sikkerhet fordi vi er gutter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At vi kunne brukt kortet vi fikk fra partyticket til garderobe hadde kanskje vært noe. Men at alle guttene skulle gått innom informasjonsskranken for og være innom garderoben en tur er litt drøyt når det er en del av oss der ;)

Jeg overlever fint uten noe sikkerhet ;)

Lenke til kommentar

Og av krenking så har du jo kanskje hørt om hun som ble filmet mens hun klødde seg på magen når hun lå og sov? de fleste vet jo historien bak den der. Råttent til de grader og hun dro hjem etter det tror jeg.

Lenke til kommentar
WARDROBES FOR GIRLS - Der står det:

The girl showers and wardrobes will be closed with card readers in order to provide extra security. Females can borrow access cards to these wardrobes from the information desk. Please remember to return the access cards after each use.

Uff, da gidder jeg ikke TG likevel.

Lenke til kommentar
Og av krenking så har du jo kanskje hørt om hun som ble filmet mens hun klødde seg på magen når hun lå og sov? de fleste vet jo historien bak den der. Råttent til de grader og hun dro hjem etter det tror jeg.

Herlighet for noen vattnisser.. Er det mulig å bli så patetisk? Get a life sier jeg..

Lenke til kommentar

Kan huske at et webcam i en garderobe ifjor ble et hett tema om det var på TG eller ikke det kameraet var...

mao. Enkelte gutter er sleipe nok til å putte kamera i jentegarderoben om de får muligheten til det, enda fler gutter vil se på.

Jenter kan putte så mange kamera de vil i guttegarderoben, men jeg ville tippe at ytterst få, ville/tør se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...