Jim Rager Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 se her, på regelsiden til tg. http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...y/view_top.html Så går ned til - WARDROBES FOR GIRLS - Der står det: The girl showers and wardrobes will be closed with card readers in order to provide extra security. Females can borrow access cards to these wardrobes from the information desk. Please remember to return the access cards after each use. Okay tenkte jeg, hva står da under kategorien - WARDROBES FOR BOYS - Hva står der? INGETING! Hvorfor får jentene card readers og ikke vi? Fortjener vi mindre sikkerhet fordi vi er gutter? Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Usakelig tema spør du meg. Det kryr ikke av jenter på lan, derimot gutter. Og det har vært opplevd en del krenking av jenter på TG opp igjennom tiden. Dette ser jeg på som er flott tiltak. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 få jenter som gidde å stikke hodet innom guttegarderoben... Andre veien er det litt anderledes Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg vet 0 om krenking av jenter på tg, kan godt hende det finner sted og jeg synest det er bra at de får kortlåser, men jeg synest også at vi burde få det. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 At vi kunne brukt kortet vi fikk fra partyticket til garderobe hadde kanskje vært noe. Men at alle guttene skulle gått innom informasjonsskranken for og være innom garderoben en tur er litt drøyt når det er en del av oss der Jeg overlever fint uten noe sikkerhet Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Og av krenking så har du jo kanskje hørt om hun som ble filmet mens hun klødde seg på magen når hun lå og sov? de fleste vet jo historien bak den der. Råttent til de grader og hun dro hjem etter det tror jeg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Synes egentlig det er bra jeg! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 WARDROBES FOR GIRLS - Der står det:The girl showers and wardrobes will be closed with card readers in order to provide extra security. Females can borrow access cards to these wardrobes from the information desk. Please remember to return the access cards after each use. Uff, da gidder jeg ikke TG likevel. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Og av krenking så har du jo kanskje hørt om hun som ble filmet mens hun klødde seg på magen når hun lå og sov? de fleste vet jo historien bak den der. Råttent til de grader og hun dro hjem etter det tror jeg. Klødde seg? Jeg trodde hun rota litt med finger'n...? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det var jo det som folk trodde. Og det er kjedelig for den jenta. Meg bekjent reiste jenta hjem, og fyren som filmet ble kastet ut. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Og av krenking så har du jo kanskje hørt om hun som ble filmet mens hun klødde seg på magen når hun lå og sov? de fleste vet jo historien bak den der. Råttent til de grader og hun dro hjem etter det tror jeg. Herlighet for noen vattnisser.. Er det mulig å bli så patetisk? Get a life sier jeg.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 få jenter som gidde å stikke hodet innom guttegarderoben... Andre veien er det litt anderledes Seriøst, på tg. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kan huske at et webcam i en garderobe ifjor ble et hett tema om det var på TG eller ikke det kameraet var... mao. Enkelte gutter er sleipe nok til å putte kamera i jentegarderoben om de får muligheten til det, enda fler gutter vil se på. Jenter kan putte så mange kamera de vil i guttegarderoben, men jeg ville tippe at ytterst få, ville/tør se på. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 få jenter som gidde å stikke hodet innom guttegarderoben... Andre veien er det litt anderledes Seriøst, på tg. kankje ikke Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Synes dette er helt riktig ettersom TG er fylt til randen med gutter. Finnes alltid en del syke, kåte drittsekker som kan finne på noe tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå