HarryKlein Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er i ferd med å oppgradere PCen min, i den forbindelse vil jeg bruke noen av de gamle komponentene og sette inn i et nytt kabinett. Jeg er på jakt etter et kabinett som har plass til et ASUS A7n8X hovedkort samt ett DVD drev. Ellers skal det helst være så lite som mulig. Er det noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 37cm høyt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC3077B Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) fargen: good størrelsen: good utforming: good Whats not to like :!: Endret 21. mars 2005 av HarryKlein Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Whats not to like at psu står vertikalt? men er jo ikke sikkert det blir et problem for deg da, kommer ann på hvor stor cpu kjøler du har Endret 21. mars 2005 av Full Metal Jacket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå