Gå til innhold

Forskjellen mellom Asus A7N266-E og uten E + vifte spm.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen på korta er at det dyre har nForce 420D chipsettet, mens det billigere har nForce 420.. 420D'en har dyrt og bra lydkort, mens 420 har et billigere som er langt fra så bra.. Er i hvert fall sånn jeg har forstått dette..

Det er best med 2x256mb minne.. Da kan du ta i bruk 128-bits minnebus funksjonen! Dette skaper en ytelsesøkning på RAM'en på over 100mb/sec (har sett test-resultater) :razz:

Du må sette minnebrikkene i slot 1 & 3, eller 2 & 3 for å få denne 128-bits funksjonen.. tror jeg! Er jaggumeg ikke sikker.. Men det står garantert i manualen til kortet! :wink:

BTW; du bør passe på en ting.. det er ikke alle kabinetter som "støtter" onboard nettverkskort! Blant annet noen Chieftec kabinetter.. med at de ikke støtter det mener jeg at de ikke har denne "plassen" (utskjæringen) i bunnplata.. Kan sikkert skjære ut et hull til den da :smile:

Lenke til kommentar

heh...

og få eit hull til nettverkskortet skal bli null problem. Har drevet og filt ut hull til game port, onboard lydkort på noen gamle cinet kasser nå.

Veit du kor det nettverkskortet kommer da i tilfelle?

Eineste plassen eg ser som det kan komme på bak uten og måtte modifisere er over USB portene... (vis du tenker at hovedkortet ligger vassrett)

Vifta da?

Holder ei 6035 Alpha 7pal vifte? som eg har i dag

Quote:

On 2001-11-20 09:56, mFaFa skrev:

Forskjellen på korta er at det dyre har
nForce 420D
chipsettet, mens det billigere har
nForce 420
.. 420D'en har dyrt og bra lydkort, mens 420 har et billigere som er langt fra så bra.. Er i hvert fall sånn jeg har forstått dette..

Det er best med 2x256mb minne.. Da kan du ta i bruk 128-bits minnebus funksjonen! Dette skaper en ytelsesøkning på RAM'en på over 100mb/sec (har sett test-resultater) :razz:

Du må sette minnebrikkene i slot 1 & 3, eller 2 & 3 for å få denne 128-bits funksjonen.. tror jeg! Er jaggumeg ikke sikker.. Men det står garantert i manualen til kortet! :wink:

BTW; du bør passe på en ting.. det er ikke alle kabinetter som "støtter" onboard nettverkskort! Blant annet noen Chieftec kabinetter.. med at de ikke støtter det mener jeg at de ikke har denne "plassen" (utskjæringen) i bunnplata.. Kan sikkert skjære ut et hull til den da :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...