Steinmann Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Heisan godfolk, Sitter med en side her der jeg skulle skrive en javascript meny om til en css meny. De skal selvfølgelig ha dropdown meny Etter endel timer funker menyen mer eller mindre fint, men i FF er det helt på bærtur, det kommer nok av at jeg har brukt overflow: visible for at menyen skulle bli pent høyrestillt(som de ønsket) Noen som har noen løsning på hvordan jeg kan få stakkars FF til å la UL'n strekke seg rundt LI elementet? http://nmh.studconsult.no/ BTW: jeg har ikke kodet siden, og den er ufyselig kodet! Dette er noe jeg ikke har lov å gjøre noe med, så ikke klag på det! Endret 23. mars 2005 av orsus Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hva med å følge guiden på alistapart slavisk? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) problemet er at jeg ikke skal ha fast bredde :S fordi jeg har den vannrett vil det føre til at menyen blir spredt utover, men det var ønsket at de var samlet til høyre. Dette funker strålende i IE og Opera somsagt. Tror jeg skal teste ut å sette bredden på underelementene! Takk for svar. EDIT: løste det ved å sette fast bredde på underelementene! Endret 23. mars 2005 av orsus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå