Whalecore Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har hatt spillet i et par dager nå, og syns det er fantastisk. Litt irriterendes med mye loading og sånn, men det gjør ikke så mye. Jeg vil ha en tråd her på forumet hvor vi kan diskutere skiller og speller og quester og liknende. Når jeg lagde charren min tenkte jeg: "Nå skal jeg være snill!", et par timer etterpå vandra jeg rundt med svart leather armor og drepte vakter ^^ Jeg klarer rett og slett ikke å være snill Av speller så syns jeg Ghost Sword er helt genial, jeg står å blocker imens sverdet gjør dritt jobben. Utrolig irriterendes de Hobbesene med Tryllestav/katapult/stokk, men Assasin Rush (tror jeg den het) får meg fort frem til dem En annen spell som er bra er den som får alle folk rundt meg til å fyke laaangt bort, husker ikke navnet, men kul var den ihvertfall Deilig å spamme den. Jeg liker å være hybrid, så jeg er vel en såkalt "Spellsword". Merk: Hvis det dere sier kan være en spoiler så må dere vise det i posten. F. eks: SPOILER! Jeg sitter fast i questen der hvor jeg skal snike meg inn i Banditt leiren der vaktene ikke må se meg. Jeg klarer ikke å komme meg forbi siste vakten, han bare snur seg å sier at dem skal lokke dørene. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 JEg legger ved et bilde til der du sitter fast. X = Heroen Hjem deg bak den steinen og duk, når vaktene har gått forbi så sniker du deg frem. Litt dårlig tegning, men du skjønner sikkert. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg gjorde det samme TheWiz . Viktig å få med seg at dette er ganske nært selve porten, så du må kanskje drepe alle 3 vaktene først, springe bak steinene og stå der til den bakerste vakta av det nye kullet som kommet ut går mot gjerdet for å speide utover havet. Genialt spill. Jeg er snillest i verden i spillet. Aner ikke hvor mange jenter som er forelska i meg, men har sett en mann, dog er jeg litt "ond" mot han til tider. Slik at han skal ta hintet Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Av spells liker jeg den som gir deg kraftigere piler best, samt physical shield - physical shield er nemlig GENIAL hvis du skal ha opp combat multiplieren! Lenke til kommentar
Standish Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 physical shield ødelegger hele spillet, blir alt for enkelt da har hatt multiplier langt oppi hundretallene med skjoldet oppe, ikke noe problem å få max på alle stats da Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 *Kjøpe seg Physical Shield* neida Fin tegning Thewiz, skal prøve det Lenke til kommentar
CentaLita Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Fable er det spillet som har skuffet meg mest. Utviklerne gjorde den tabben at de lovet for mye og dermed vokste forventningene. De sa blant annet at man kunne stifte familie og få barn, forandring i årstidene og at det bød på utallige oppdrag. Ikke noe av det jeg har nevnt her, er med i spillet. Dessuten sa de at dette var et spill som nærmest var uendelig, jeg greide og tyne 22 timer ut av det, og da var jeg møkklei. Jeg anbefaler heller The Elder Scrolls III: Morrowind, det er mye bedre synes jeg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vet noen når fable 2 kommer? Mener at jeg har lest et sted at det kommer... *gledeseg* Lenke til kommentar
Standish Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Vet noen når fable 2 kommer? Mener at jeg har lest et sted at det kommer...*gledeseg* vet ikke om det kommer en 2er, men det kommer en utvidet versjon til pc etterhvert, med flere items og nye omgivelser Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det gikk en del rykter om en slags Fable 1.5 til Xbox, men så ble det stille. Godt mulig det er det spillet somblir sluppet på PC. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Fable er det spillet som har skuffet meg mest. Utviklerne gjorde den tabben at de lovet for mye og dermed vokste forventningene. De sa blant annet at man kunne stifte familie og få barn, forandring i årstidene og at det bød på utallige oppdrag. Ikke noe av det jeg har nevnt her, er med i spillet. Dessuten sa de at dette var et spill som nærmest var uendelig, jeg greide og tyne 22 timer ut av det, og da var jeg møkklei. Jeg anbefaler heller The Elder Scrolls III: Morrowind, det er mye bedre synes jeg. Ikke bare dette er oppskrytt, de sa også att man kan gjøre en god eller ond handling i alle(!!!) oppdragene, noe man definitivt ikke kan Morrowind er favoritt spillet blant RPG spill, fordi det er et stort land med sinnsykt mange oppdrag. Gleder meg noe vannvittig til Oblivion som kommer til Xbox 2. Grafikken er sinnsyk(etter bildene å dømme) og i og med Morrowind ble så genialt som det ble så må nesten Oblivion også bli det. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det gikk en del rykter om en slags Fable 1.5 til Xbox, men så ble det stille. Godt mulig det er det spillet somblir sluppet på PC. Det kommer ikke noe offisielt Fable 1.5, men det er noen smartinger som har laget noen gamesaves med noen ekstra quests, områder, våpen og andre items. Det er visstnok en del ting som fortsatt ligger blant spillfilene, men som ble tatt ut fra selve spillet i siste liten. Sjekk denne linken: http://www.fable.lanpirates.net/ Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det kommer en enhanced versjon av Fable til PC da; Fable: The Lost Chapters. Lenke til kommentar
henderico Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lurer på en liten ting. Er det mulig å ha fleire enn ein save eller bruker på fable 2? Lenke til kommentar
DudeUlf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lurer på en liten ting.Er det mulig å ha fleire enn ein save eller bruker på fable 2? Jeg har ihvertfall det, pga mange kompiser av meg liker å spille det også når de er på besøk. Men vanskelig å finne tilbake til den jeg er på til tider fordi de alle savene har veldig like navn.. Lenke til kommentar
henderico Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har eit lite problem. Når jeg ikke spiller Fable 2 er det jo meningen jeg skal få inntekter av eiendommene mine. Jeg får det når jeg spiller, men ikke når spillet er avslått. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå