Gå til innhold

Beste Star Wars spill gjennom tidene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt en del SW spill, men ikke "klassikerne" som nevnes.

Jedi Outcast revolusjonerte riktignok sjangeren, men det å ruge på lyssabelen gjennom halve spillet falt ikke i smak. Jedi Academy kunne ha vert bedre på utallige måter, men gameplayen faller ikke i smak før siste level, den lange skiten med utallige DF'ere.

Listen:

1. KOTOR 1 - overlegent, men hadde noen irritasjonsmomenter.

2. KOTOR 2 - også overlegent, men varte "bare" i 25 timer. Mange nye ting fra 1'ern

3. SW Republic Commander - Helt rått. 4 Clone Commanders med artige kommentarer. Du finner ikke hardere folk.

Lenke til kommentar
Har spilt en del SW spill, men ikke "klassikerne" som nevnes.

Jedi Outcast revolusjonerte riktignok sjangeren, men det å ruge på lyssabelen gjennom halve spillet falt ikke i smak. Jedi Academy kunne ha vert bedre på utallige måter, men gameplayen faller ikke i smak før siste level, den lange skiten med utallige DF'ere.

Listen:

1. KOTOR 1 - overlegent, men hadde noen irritasjonsmomenter.

2. KOTOR 2 - også overlegent, men varte "bare" i 25 timer. Mange nye ting fra 1'ern

3. SW Republic Commander - Helt rått. 4 Clone Commanders med artige kommentarer. Du finner ikke hardere folk.

Lista di er fin, men jeg synes RC burde vært mye lenger

Lenke til kommentar

enig!

KOTOR 2 burde også vert myyyyye lenger, for det er så fantastisk gøy å spille det.

Må også ta med at Jedi Academy er gøy. Spilte nettopp på nett og vant begge rundene jeg spilte (untatt den jeg hoppet inn i). Klarte å klemme løs på 44 stykker til sammen :w00t: Utrolig morro spill!

Lenke til kommentar
Har dere alle glemt TIE Fighter?

Det er jo uten tvil det mest geniale StarWars spillet noensinne.

Ups...

Glemte at det sikkert kom før halvparten av dere ble født :)

:thumbup:

Kjører dualboot med Win98 kun for å spille TIE og X-Wing.

De "nye" utgavene med støtte for DirectX (D3D) har vel fått litt pepper for å ødelegge stemningen. Men jeg synes det fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar

X-wing og TIE Fighter.

Fordi X-Wing var så vanvittig vanskelig. Og det var det første spillet hvor jeg hadde soundblaster til.

TIE-Fighter fordi jeg sleit ut musa på det, men klarte å spille igjennom det.

Aner ikke hvorfor, men begge de spillene digget jeg.

Husker det var mange fete oppdrag med mange større skip.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

hands down, X-Wing og TIE fighter spillene

beste, mest geniale spillene i manns historie.

X-wing fordi det var helt utrolig grafikk (for mine øyne iallefall)...utrolig vanskelig og ufattelig gøy.

(husker ennå WOW! følelsen på de siste missiona der du avanserer mot death star i X-wing'en en din, ser den bli større og større ettersom du kommer nærmere, sloss mot bølge etter bølge med TIE fighters, før du faktisk kan fly OVER overflata (da mista jeg helt pusten) at du kunne svisje fritt mellom gun tårna på overflaten var en av de største spillopplevelsene mine til dags dato...

Samt følelsen av å ta ned en Stardestroyer (nesten helt alene) med dual photon torpedoer mot sheild generator kupplene...priceless

TIE fighter var bare mer av det samme fra andre sida.. jævlig gøy :D

Oh yeh!

post-190-1120313137_thumb.jpg

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Nå håper man at om to måneder så er BF2 nevnt her :yes:

Det er alltids lov å håpe, men personlig tror jeg ikke det blir noe bedre enn 1'ern.

Man kan blant annet se det på grafikken. Jeg vet at grafikk ikke er alt, det er forøvrig ikke det jeg mener.

Det jeg mener er at om grafikken er lik 1'ern sin grafikk (altså sugen), kan det raskt bety at alt det andre (design, størrelse og variasjon på maps, karakter-klasser, osv osv) er like overfladisk som i 1'ern.

Men som sagt, det er alltids lov å håpe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...