Seonaith Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Uten tvil Dark Forces II: Jedi Knight. En fantastisk historie og revolusjonerende gameplay og grafikk når det ble sluppet. Har aldri mistet sansen for det herlige spillet. Åhh.. hadde JK2: Jedi Outcast hatt en like god historie og hatt HD filmet intercuts.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 StarWars PodRacer! For en utrolig fartsfølelse man får på det gamle fillespillet! Need for Speed kan jo bare gå og legge seg! Lenke til kommentar
graks Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 mange bra og dårlige starwars spill,men det beste må bli tie fighter.med mission pakkene var den på over 100 brett,spillet er det beste space simulatorn sammen med freespace2.det var så kult og være empire og knuse rebellion.har altid hatet rebellion vet ikke hvorfor. andre bra starwars spill er jedi knight spillene spessielt jedi outcast og jedi academy. alle starwars spillene basert på filmene er søppel.så bilde av episode 3 spillet og det ser ut som søppel. eneste starwars spillet jeg gleder meg faktisk til er empire at war,det nye rts spillet som kommer ut. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 alle starwars spillene basert på filmene er søppel.så bilde av episode 3 spillet og det ser ut som søppel. Min mening om det: Spillet til Phantom Menace er dårlig... Spillet til 3'ern burde bli bra, spesielt siden de har brukt han som oppfant lightsaber-fightinga til å lage lightsaberkampene i spillet. Og de har brukt Hayden(anakin) for at han skal gjøre slik han gjorde i filmen Jeg skal ha det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 alle starwars spillene basert på filmene er søppel Vel, nå er jo egentlig ALLE Star Wars spill baseret på filmene, i mindre eller større grad. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Har dere alle glemt TIE Fighter? Det er jo uten tvil det mest geniale StarWars spillet noensinne. Ups... Glemte at det sikkert kom før halvparten av dere ble født Endret 12. april 2005 av covah Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg likte "The Phantom Menace" på ps1, jeg. Synd at aldri "Attack of the Clones" kom i liknende utgave på ps2. Noen som veit hvorfor? Endret 14. april 2005 av cun Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har dere alle glemt TIE Fighter?Det er jo uten tvil det mest geniale StarWars spillet noensinne. Ups... Glemte at det sikkert kom før halvparten av dere ble født Øh, det kom vel i '95. Heldig vis er det ingen her på forumet som er SÅ ung! Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Derfor jeg la inn en smiley på slutten vet du Forresten, det kom i -94 http://www.gamespot.com/gamespot/features/...games/p-55.html Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 KOTOR1&2 på enn delt 1.plass, det er så tøft det at du kan være veldig ond eller snill og rett i hælene kommer jedi academy... det er så tøft å bruke force speed og se fiendene kommer mot deg i slow motion... klassisk. Enig!! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Syns at Tie Fighter, X-wing vs Tie figther(Balance of Powers) og X-wing alliance er de beste spillene.. ikke noe som å fly et lite oppdrag med en fighter og bli amushed av noen capital ships med fulle hangarer! ... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Star Wars: Knight of the Old Republic <<<<<------best og kanskje: Star Wars: Knight of the Old Republic 2: The sith Lords Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Siden jeg ikke har spillt andre Star Wars-spill enn SW - Jedi Knight I, SW - Jedi Outcast og SW - Jedi Academy, må jeg si at Jedi Academy er det beste. Men på de tidene de forskjellige spillene kom ut, var vel Jedi Knight I det mest "revolusjonerende", for min del. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Dark Forces 1 har jeg spilt igjennom så mange gang at det er skammelig, og Dark Forces 2 : Jedi Knight, må nok si at det går mellom de to. Outcast og Academy var greie også. Men det er vel fps favorittene. Flyfavorittene er Tie-Fighter (fly for imperiet er kick ass )og X-Wing Alliance :!: Lenke til kommentar
TimmyMe Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 revenge of the Sith er jo seff best Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jedi knight: Dark Forces 2. Ingen over, ingen ved siden av. Tie Fighter som en god nr. 2. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Flyfavorittene er Tie-Fighter (fly for imperiet er kick ass )og X-Wing Alliance :!: Helt enig! Tie Fighter er det beste "flysimulator-spillet" jeg vet om. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja, som hilram også sier; Pod Racer er det beste star wars spillet! Er ikke så stor fan av rollespill opplegget som har dominert i det siste, men smak og behag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå