tørrfisk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Her vil jeg at dere skal skrive hva dere syns er de beste Star Wars spillene gjennom tidene og begrunne hvorfor. Dark forces serien var av de morsomte spillene jeg har spilt siden det er så utrolig kult å være jedi og ta folk i "grip" og hive de utfor en klippe, og sage stykker et endeløst antall stormtroopere før man hopper en 10 meters salto opp på en plattform for å sloss mot en sith Når det gjelder SW spill hvor man ikke kan veive med lyssverd så vil jeg si at Shadows of the Empire på nintendo 64 er det mest vellagde, og kanskje muligens og det beste action spill i 3. person noensinne lagd! Super musikk og kjempespennende! Glemmer aldri "søppeltoget" i Shadows of the Empire og hangaren hvor man måtte slåss mot en AT-ST. Lenke til kommentar
Azure Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg husker hvordan jeg elsket å spille Jedi Power Battles co-op med kompiser på PS1... det var drit fett det!! Fikk skikkelig Star-Wars følelse av å spille det. Ellers sett så må jeg vel si Jedi Knight 2: Jedi Outcast. Det hadde et enormt kult community for et par år tilbake husker jeg. Veldig mange som spilte det. Det beste SW-spillet uten lyssverd må vel være hmm... Podracer på N64 kanskje? Endret 22. mars 2005 av Azure Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Star Wars Rebellion. Meget omfattende stategispill, ble vel shippet i '97 mener jeg å huske. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 star wars galaxies an empire divided Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Knights of the old republic, enkelt og greit. Hvorfor? God historie, generelt sett bra gameplay, og litt god gammeldags humor (HK-47). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er ikke helt sikker (det finnes jo så mange av dem ), men KOTOR ligger i allefall høyt på lista. Ellers er jo Jedi Academy bra, selv om at det var Outcast som virkelig var hva man kan kalle revolusjonerende. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Skal innrømme at jeg har tilbragt utallige timer foran Star Wars Galaxies: An Empire Divided. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) KOTOR! Edit: Og selvfølgelig X-Wing Alliance... Endret 24. mars 2005 av LoveAmiga Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 KOTOR!! og så likte jeg rouge squadron spillene veldig godt. mener å huske det va mange som ikke delte min følelse Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 KOTOR1&2 på enn delt 1.plass, det er så tøft det at du kan være veldig ond eller snill og rett i hælene kommer jedi academy... det er så tøft å bruke force speed og se fiendene kommer mot deg i slow motion... klassisk. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg må si at Star Wars battlefront var en stor skuffelse Fins jo ikke noe form for handling. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 KOTOR1&2 på enn delt 1.plass, det er så tøft det at du kan være veldig ond eller snill og rett i hælene kommer jedi academy... det er så tøft å bruke force speed og se fiendene kommer mot deg i slow motion... klassisk. enig! må nok si kotor 1 og 2 jeg også!!! btw - innlegg nr 300 :!: Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 KOTOR var best... uten protest... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 KOTOR og SWG. Star Wars er konge! Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 1. Jedi knight: Dark forces 2 2. Kotor 1 3. Jedi power battles @ ps1 4. SWG selvom jeg ikke har spillet 5. Jk2 Jedi outcast 6. Pod racer spillet Har ikke spillet KOTOR 2 enda men jeg tror det kommer på andre eller tredje plass. Spill som har vert en fiasko må ha vert Jedi knight: Jedy acedemy og resten av spillene i Star Wars serien Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 I Star Wars Jedi Knight Dark Forces 2 er jo storyen mye bedre enn i Jedi Outcast, men grafikken er jo rævva i JKDF2. Husker jeg drepte Jerec på jedtempelet siste bane Men det beste spillet med lightsaber må være Jedi Outcast. Uten lightsaber må det være Rogue Squadron - liker å fly , eller Republic Commando Også det nye legospillet er rått da!! :!: Bare prøvd demoen, men.. Mer info om mange SW-spill her Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De spillene jeg kun har likt så langt er FPS-spillene. KOTOR og resten av spillene fallt aldri i smak. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De spillene jeg kun har likt så langt er FPS-spillene. KOTOR og resten av spillene fallt aldri i smak. Fordi du ikke er en RPG-dude av den sorten, eller fordi du ikke synes spillene er gode? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Husker jeg spillte mange timer med rogue squadron på N64. Knallgøy det. Har en venn som er innbitt JK2-spiller, jeg synest forøvrig det er greit nok, ikke noe mer liksom. I den nyere tid er vel det eneste SW spillet jeg har spillt noe særlig SW Battlefront, noe jeg synest er underholdende. Greit nok, ikke noen knallhistorie, men for litt action i Star-Wars universet er det knall. Meg og en kamerat på TeamSpeak eier i det spillet :!: Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Star Wars Galactic Battlegrounds . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå