Gå til innhold

Kjøpe d500 nå, eller vente på d600 eller lignende?

Anbefalte innlegg

Å vente med å kjøpe mobiltelefon fordi det er annonsert noe nytt og bedre om et halvt år, mener jeg er helt meningsløst. Tenk bare på annonseringene fra Samsumg om telefonene som kommer i begynnelsen av 2006, med 5 megapiksels kamera, fargeskjermer vi aldri har sett maken til osv osv..

Jeg vil på det sterkeste anbefale en titt på Ownersbuy sin mobilbutikk. Dette er et nettsted med innmeldingsavgift på kr 150. Forbrukermakt i praksis kalles det, og er egentlig en samling med rundt 25 000 medlemmer, som får forhandlet frem avtaler ved hjelp av Ownersbuy.

Her kan du få D500 for 1800 kr med abonnementet Owners Business. Ingen innmeldingsavgifter på abonnementet, og månedsprisen er 120 kr. Det er i utgangspunktet to års binding på abonnementet, men du kan får ny subsidiert telefon hvert år. Inkludert månedspris har du da betalt kr 3240 for telefonen. I tillegg er det lave samtalepriser (0,67/minuttet) uansett når og hvor du ringer, i tillegg til gratis personsvar med tilknyttet faks. Det eneste man betaler for personsvar er oppstartskostnad på 0,34 kr.

Sjekk ut dette! Jeg er svært fornøyd. Owners Business driftes av NetCom, og det er egentlig som å ha et NetCom abonnement. Du får faktura derfra, bruker NetCom kundeserive osv. Prisene er som NetCom ActiveTalk minus 22% rabatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...