Gå til innhold

Kjøpe d500 nå, eller vente på d600 eller lignende?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synst D600 var styggere enn D500 faktisk..D500 er mer gjennomført fargemessig. er vertfall veldig godt fornoyd med min d500. kommer ikke til å kjøpe ny telefon nå før det kommer en fullverdig erstatter til mp3 spilleren min og digital kamera mitt. de modellene som kommer 3dje kvartal i år er bedre ja..men om de er vært å vente på? niks...kjøp nå! har du lyst har du lov!:)

Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper d600, kan jeg legge mp3-spiller og digitalkamera på hylla da?

Hvis lydkvaliteten er bra, så ja. Den bruker minnekort, så lagringskapasiteten blir ikke noe problem :)

 

Om du venter eller ikke er rett og slett opp til deg. Selv synes jeg D600 er mye mye bedre, da den har større skjerm, bedre skjerm, minnekort-støtte, bedre kamera osv..

 

Om du ikke _må_ ha mobil nå så vent heller til D600, evt. kjøp en mobil som ikke er så dyr som du kan bruke til D600 kommer.

 

edit: Så ikke at du skrev digitalkamera og. Nei, det kan du nok ikke legge på hylla helt ennå.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

hmm, jeg tviler på at du vil få en fullgod mp3 som inneholder like mange og samme type funksjoner som de beste på markedet har i dag. viss den har samme løsning som d500 får du nok heller ikke benyttet eget headsett, noe som er ganske irriterende da lyden er middels med det som medfølger. Når det gjelder kamera tror jeg at det kommer helt an på bruksområdet ditt. Skal du ha skarpe bilder med flott farvegjenngivelse kan får du neppe dette med d600. selv om jeg ikke har sett bilder tatt med denne mobilen er jeg ganske sikker på at den kvalitets messig kommer til å havne langt under et godt digitalkamera.

Lenke til kommentar

Tror du kan glemme helt å erstatte mobilen med mp3 spiller og digital kamera.

Og om det kommer mobiler som har nogenlunde samme spesifikasjoner som D600 er svaret ja, bl.a SE vil komme med K750 i Mai, W800 i September samtidig D600.

Og det vil sikkert komme noen fra Nokia også innen den tid, Samsung også...

Men er i samme situasjoen som deg... solgt min K700 altfor tidlig... så vurderte selv D500 som en midlertidig erstattning.

:whistle:

Lenke til kommentar
bmwm3 Skrevet 21/03/2005 : 13:59

  Tror du kan glemme helt å erstatte mobilen med mp3 spiller og digital kamera.

 

ikke helt enig der..jeg vil tro at det ikke tar lang tid før mobilen kan erstatte dagens mp3 spillere. hvorfor ikke??

 

naar det gjelder digital kamera tror jeg veien er lengre aa gaa. Sier seg selv at viss en ska kunne bruke 3x optisk zoom i en mobil telefon vil den fort bli ganske stor og klumpete.

Lenke til kommentar
Og om det kommer mobiler som har nogenlunde samme spesifikasjoner som D600 er svaret ja, bl.a SE vil komme med K750 i Mai, W800 i September samtidig D600.

Hvor har du dette fra? :ohmy:

 

Hvis det du sier her er offisielt(altså, kommet fra SE sjøl), så må jeg også revurdere kjøp av D500. :p

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Jeg ville ha ventet, på grunn av bedre skjerm, kamera, minnekort+++

Men det er jo så lenge til den kommer... Hvis han kjøper D500 nå, så har han sikkert penger nok til å kjøpe D600 når den kommer på sen-sommeren!

 

Det er jo tross alt et halvt år til. Hvis han ikke MÅ ha mobil nå, så vent ;)

Lenke til kommentar
hey, folkens!! hvorfor vente? det vil alltid komme noe nytt..når D600 kommer vil flere nye produkt bli lansert. med den tankegangen havner dere på gamlehjem uten å ha kjøpt noe som helst..

Du har et godt poeng der.

 

Det er flere måneder til D600 vil komme.

Så vil du ha mobil, så kjøper du D500 nå og selger den etterpå for å kjøpe D600

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...