Grape Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kjøpte ny pc i februar, men skal invistere i ei bedre vifte nå pga overklokking. Trenger jeg mer kjølepasta, eller ligger det nok på vifta jeg kjøper? Viften Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Skal du kun ha ny vifte trenger du ikke tenke på mer pasta, men skal du skifte ut hele kjøleblokka også må du nok ty til litt til... Lenke til kommentar
Midran Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 uansett om du velger eller ikke ville jeg tatt med meg en liten tube kjølepasta, du vet ALDRI når du trenger ett nytt lag på cpu'en din. dessuten kjøler den bedre enn den pastaen som henger på kjøleblokkene. men det er ditt valg, jeg gikk ned 5-10 grader når jeg tok på. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Flyttes til luftkjølingsforumet. Der spørsmål rundt vifter og kjøleribber skal plasseres. Lenke til kommentar
Grape Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Skal bytte hele blokka, så da blir det mer pasta Takker. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 invester i ei tube me arctic silver5 den går så det suser Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Artic Silver 5 er tingen. Gjør cpuen og kjøleblokka skikkelig rent med isopropanol (eller hva det nå heter). Skjekk også kjøleblokka om den har en fin overflate, slik at det blir skikkelig god kontakt mellom CPU og blokka. Må du plane blokka litt, så er P1000 til P2000 fine papirer å benytte. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå