GoldenBoy Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har fått virus på datan så heile greia er litt ødlagt, slik jeg blir nødt til å formatere, så nå driver jeg på å brenne ut filmene som jeg har på datan, noen av de er litt større enn 700mb slik jeg ikke får den påta inn på en vanlig cd... Så jeg kjøpte 800 mb cder, men problemet er at når jeg skal brenne på de, så får jeg beskjed om at det bare er 700 mb plass på cd jeg har og at det ikke går å brenne på dem, hva skal jeg gjøre?? cdene er av type "Verbatim" og jeg bruker Nero som brenneprogram... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) 1. Sjekk firmware på brenneren 3. Slå på overburn-funksjonen i Nero 3. Start ny sesjon i Nero uten multisession Endret 21. mars 2005 av EspenDL Lenke til kommentar
GoldenBoy Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 1. Sjekk firmware på brenneren3. Slå på overburn-funksjonen i Nero 3. Start ny sesjon i Nero uten multisession hvordan gjør jeg dette?? Har ikke spesielt god peiling på data og sånnt... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 dette er instillinger i nero tenker jeg... vertfall over burn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå