kcobain Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dette har skjedd flere ganger. Jeg går f.eks inn på en side så kommer det opp no på skjermen som jeg ikke rekker å lese for pc starter på nytt. Dette er meget irriterende håper at noen veit hva dette kan være. Denne siden kommer opp etter jeg har sendt error rapport. Klikk her Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Regn gjettning: Driveren til nettverkskortet ditt er fucked. Kommer det opp blåskjerm før den restartes? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Oppdater driverne til all maskinvaren din. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Nettverkskortet er på hovedkortet. Så jeg veit ikke jeg. Edit: Har foressten dette hovedkortet. Klikk her Endret 21. mars 2005 av kcobain Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg begynner å bli dritt lei og har valgt å reinstallere WINXP. Har mye annet dritt som jeg vill ha bort også. Hvordan gjøres dette mest smertefritt?? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis du har en cd, er det bare og sette den inn og restarte pc'n (men det klarer den vist selv ): ). Vente litt og trykke det som faller det best i smak... (??). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå