kaihen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Heisan! Noen som har peil der ute som kan hjelpe meg med følgende? Bedriften jeg jobber i har gitt meg valget mellom følgende pc'er: - HP Compaq nc 6000 - Fujitsu-Siemens T4010 - Fujitsu-Siemens S7010 - IBM Thinkpad T42 Hva velger jeg? Takk for gode innspill! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dette er HELT forskjellige maskiner for HELT forskjellige "personer" (bruk). Du må (gjerne) spesifisere hva du skal bruke maskinen til, prisene på de forskjellige alternativene, og alt annet du kan tenke på som er av interesse for oss "hjelpere". Mvh ponke Lenke til kommentar
kaihen Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Ok, det er vel derfor valgmulighetene er så store! Når det gjelder meg selv, vil dette først og fremst være en hjemme-pc, altså mer stasjonær enn mobil. Vekt blir dermed ikke det første kriteriet, dog lett nok til at jeg kan ta den med på reise. Den må være svært støysvak, har en eldre PC hjemme som bråker som et middels stort air-condition-anlegg! Videre vil den bli brukt til spill hjemme, sikkert ikke de tyngste spillene, men likevel, god nok til at barna kan bruke den. Det betyr vel at grafikk og ytelse er viktig. Endelig bør tastaturet være robust, den blir utsatt for 4 brukere hjemme. Håper det gjør det enklere å gi råd. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 denne virket jo grei til diverse. HP HP Compaq nc6000 P-M 735 14.1 512/40 P ellers så blir vell 12" skjerm litt lite til spill Lenke til kommentar
kvase Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 ellers holder jeg en knapp på denne. IBM ThinkPad T42 14" XGA P-M 725,512MB,40GB,DVD/CDRW,WLAN/BT,XPP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå