smak Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei Kjøpte en brukt skjerm for ca en uke siden , men nå kommer det røde striper rundt på skjermen og den skifter fra normal farge til litt mørkere og mer uklart på en måte noen ganger...der kommer spesielt når jeg er inne på internett, ikke noe spesielt når jeg spiller(ikke på de spillene jeg har spilt hvertfall) Kan dette fikses?Er det kanskje en av ledningen som er slitne?blir skjermen forstyrret av noe rundt seg?(mobil ell?)Kan det være grafikken på pcn som er stilt sånn at skjermen ikke klarer det?skjermen er litt gammel Eller er bare skjermen ødelagt..... Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 jeg tror det er fordi skjermen må bli varm først Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det kan skylldes at ledningen er slitt. Sjekk om noen av "pinnene" i pluggen i enden (i opp nerri på toppen av slutten ?? ) er bøyd. Det også være at du har på for høy refreshrate eller oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå