andersr66 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 er det noen som har testa eller som har noe og si om motorola a925 så skriv i vei. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Har knotet litt med A1000, og synes den var relativt kjedelig/dårlig. Tror forresten ikke du vil få WAP/MMS/UMTS til å fungere i Norge, pga 3's instillinger er innebygget i firmwaren (og original firmware uten dette er heller ikke tilgjengelig). Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 JEg har testa motorola a920,, den er stor,, tung,,3g funker ikke og den er veldig treig i menyene Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 og den er veldig treig i menyene Ja, det glemte jeg å nevne. A1000 bruker faktisk 1 minutt og 15 sekunder på å starte opp. Det er jo mye lengre tid enn PC'en min... (nå er det ikke alle som bryr seg om oppstartstiden, men du aner ikke hvor frustrerende det er når du setter i batteriet, så skrur telefonen seg på automatisk og det er ikke mulig å skru den av igjen før den har startet opp...) Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 hm ikke så mye positivt nei. hva er egentlig forskjellen på a925 og A1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå