Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva blir deres underholdning på turen? Jeg går for bærbar dvd-spiller, Game Boy Adv., iPod og plaging av sidemannen.

Soving, siden jeg tar nattoget, og Game Boy Color m/Pokemon Sapphire :green:

 

Jeg har med 1100 kroner, hvorav 200 forsvinner til t-skjorte. Så jeg har 900. Det burde egentlig holde for min del. 180 kr/dag. Hvis jeg finner ut at jeg har for lite kan jeg ringe hjem :p

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Hva blir deres underholdning på turen? Jeg går for bærbar dvd-spiller, Game Boy Adv., iPod og plaging av sidemannen.

Bærbar dvd-spiller? Faen, hvor rik er du egentlig? :p

 

For meg blir det iPod og plaging av sidemennene, men turen varer bare rundt to timer for meg da. :)

 

Edit: Glemte lillebrors Game Boy! Men har bare Pokémon da... :roll:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva blir deres underholdning på turen? Jeg går for bærbar dvd-spiller, Game Boy Adv., iPod og plaging av sidemannen.

Bærbar dvd-spiller? Faen, hvor rik er du egentlig? :p

Hadde jo selvsagt planer om å ha med laptop, men det skjedde noe med den (noe som er en lang, dokumentert historie). Denne lille pinglespilleren har bare 5.5" skjerm, tror jeg, men funker helt fint.

 

Turen her i fra varer nesten 12 timer, så det blir mye tid å slå i hjel. Får bare sett èn film på spilleren, fordi batteriet er dårlig, men har billader. Gameboyen har heldigvis utskiftbare batteri. iPod varer i rundt 10 timer, men jeg hører ikke på musikk hele tiden. Så må jeg jo sove også, er jo tross alt på natten vi skal kjøre.

 

Edit: Jeg spiller lillebrors Tony Hawk på Gameboyen jeg :green:

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Æsj, skulle ønske jeg skulle dra. :(

Blir ting stjålet på TG? Mobiltelefoner osv?

Skulle ønske at du skal på TG, ja. :(

 

Ting blir jo stjålet, men folk sier at det ikke er mye tyverier der.

Så lenge man passer på tingene sine går det nok bra.

For eksempel å gå på do med mobilen liggende på pulten er ikke et smart trekk... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

De som prøver å stjele fra noen på HW-rekken får grisebank, så enkelt er det. Vi sier ikke fra til noe crew, vi bare knekker tastaturet deres over ansiktet og skryter av det etterpå. :whistle:

 

Er glad jeg sitter der jeg sitter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Come to think of it så er det fryktelig greit med en slik hylle. Uansett så hadde noe slikt bare tvunget meg til å kjøpe masse gørr jeg ikke har gått av å putte i meg, så jeg får holde meg til plassbesparende vann og snus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
De fleste av dere tar med stasjonære PCer? Eller er det for det meste latops?

 

(Og NEI, jeg skal ikke på TG.)

Stasjonære selvfølgelig.

 

TG blir vel for tacky for deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...