Skurupu Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det er litt digg å komme hjem og koble opp alt igjen. Jeg våknet nettopp, etter 15 timer søvn i den deilige sengen min. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg datt ned i sengen og våknet av telefonen for noen timer siden. Normal døgnrytme er overvurdert. See you next year, teens. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) TG05 var veldig vellykket. Men TG03 står fremdeles som favoritten min. Jeg lastet ned over 400GB med tekstdokumenter og personlige feriebilder, og må si meg fornøyd med det. Nå må jeg slå av ett par dager til sortering. Endret 28. mars 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 satser på å komme meg på tg til neste år eller om et par år. Får vel kjøpe en terra eller noe sånn i anledningen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Deilig å komme hjem Jeg gikk en tur til sentrum i går og forbi noen bosnere som hadde sett på en fotballkamp med Bosnia eller så sånn, da de skrek "Bosniaaaaa!" til oss forbigående. Da var det like før jeg svarte med "Arnnneeee!" :!: TG gjør noe med hodet ditt... Håper jeg kommer tilbake neste år, jeg kan vel bare drømme om å få lov til å dra på GT Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hmm der sa du noe jeg har aldri tenkt på at GT (GetTogether) er TG (The Gathering) baklengs! Jaja er vel ikke så mye å juble for akkurat men... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Søte 18 timer med søvn Men da er mail og forum sjekka, mat putta i munnen, så - da legger jeg meg igjen! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Smakte Red Bullene? Glemte de faktisk ut jeg som har sovent overalt i hele går og i dag. Men da er TG slutt for meg også gleder meg til neste ting (GT/TG) Jeg kan ikke sammelligne TG05 med noe siden dette er det første store lanet jeg har vert på. men kan si at dette ble svært bra Tusen takk TG05 Crew for et bra TGG da er det bare til og spise en pizza, kansje rydde ut av kofferten og såve. Endret 28. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sov fra søndag kl 15 til i dag kl 10! WOW! ... Jaja. TG05 var konge! Sees igjen til neste år folkens! Har en haug med bilder, skal se om jeg ikke får lasta de opp et sted... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja jeg vil egentlig si det samme som fredrikrb, fikk ikke sagt farvell til alle de koslige folka, siden jeg la meg mitt på natta, og da jeg våkna var halve rekka vekk ... Var hyggelig å treffe dere, sees nok neste år Det gjør vi, men før tråden dauer helt, hvordan er det med plasseringa av hw rekka? er den på samme sted hvert år eller blir den random plassert? vil ikke gamble på en plass nært en kald utgang elns. syns det var perfekt temperatur der vi satt i år, nært dass var det også Synes vi burde plassere oss ganske likt til neste år. Kanskje et noen radere nærmere midten? Litt varmere der... Noen ganger i år det var JÆVLIG kaldt på R31 vaffal. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 ganger i år det var JÆVLIG kaldt på R31 vaffal. nei, satt på rekke 31 (sete 62). der var var det litt varmt alltid. kansje litt kaldere enn 20 om natta/mornigen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nåvel... Eg fraus ein del, måtte hive på meg jakka et par ganger. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Da voknet man etter 15 timer med søvn. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Glemte de? Jeg følte en kald trekk til tider @ R30, men jeg frøs ikke så jævlig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg holdt på å bli grillet enkelte ganger.. Rad 29... var ikke en smule kald på hele lanet Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Greit, er det noe mer en trenger å diskutere får en lage tråder. TG er stengt, posten er stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg