Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Håper jeg bruker lite, jeg også. Det er bare planlagt at jeg skal kjøpe mat, snus og røyk, men det er mulig jeg kjøper ett og annet der også. Jeg klarer ikke å ha penger igjen, må alltid bruke alt. Ubrukte penger er ubrukelige.

Lenke til kommentar
Jaja, det skal vel gå.

Husk at beina skal ha litt plass også da. :p

Hvis filosofien er ''Alt for TG'' så får vel dere bare kutte de av.

:!:

 

Håper jeg bruker lite, jeg også. Det er bare planlagt at jeg skal kjøpe mat, snus og røyk, men det er mulig jeg kjøper ett og annet der også. Jeg klarer ikke å ha penger igjen, må alltid bruke alt. Ubrukte penger er ubrukelige.

Jeg hverken snuser eller røyker, så jeg bruker ikke så mye penger. :evil:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Håper jeg bruker lite, jeg også. Det er bare planlagt at jeg skal kjøpe mat, snus og røyk, men det er mulig jeg kjøper ett og annet der også. Jeg klarer ikke å ha penger igjen, må alltid bruke alt. Ubrukte penger er ubrukelige.

Jeg hverken snuser eller røyker, så jeg bruker ikke så mye penger. :evil:

Jeg verken snuser eller røyker til vanlig, men det er jo TG. Du vet hvordan det er, alle unnskyldninger funker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har rad 52, sete 32. Jeg har bare biletten på papir, som jeg har printa ut.. Trenger ikke no mer enn det og legitimasjon?

Du må få tak i armbånd på TG. Husk at det må være bilde på legitimasjonen!

Siden jeg har PTN-kort, tror du ikke jeg kan få kranglet til meg 2 armbånd, siden Satrucci_ har mine og ikke kommer før en del timer senere?

Lenke til kommentar

Siden jeg har PTN-kort, tror du ikke jeg kan få kranglet til meg 2 armbånd, siden Satrucci_ har mine og ikke kommer før en del timer senere?

Det tror jeg burde gå bra. Er dog ikke sikker...

Hvis du får skrevet ut papirbilletten går det jo flotters.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg verken snuser eller røyker til vanlig, men det er jo TG. Du vet hvordan det er, alle unnskyldninger funker.

*skal ikke begynne å snuse igjen, skal ikke begynne å snuse igjen* :blush:

Jeg har sluttet og begynt i flere måneder nå. Vinterferie og påskeferie er ikke bra, dessuten må jeg jo ha et par forberedelses uker. Har faktisk snust i 2 år nå, det er ikke bra. Slutter etter TG, så begynner jeg i militæret igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Siden jeg har PTN-kort, tror du ikke jeg kan få kranglet til meg 2 armbånd, siden Satrucci_ har mine og ikke kommer før en del timer senere?

Det tror jeg burde gå bra. Er dog ikke sikker...

Hvis du får skrevet ut papirbilletten går det jo flotters.

Hvorfor går det bedre om jeg får skrevet ut billetten?

Lenke til kommentar
Hvorfor går det bedre om jeg får skrevet ut billetten?

Jeg har aldri vært på TG før, og jeg kan heller ikke hele billettsystemet ordentlig.

 

Hvis PTN-kortet er en erstatning for papitbilletten, så er det vel hipp som happ.

Du kan jo spørre på forums.gathering.org, folka der vet sikkert sånt bedre.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...