Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

hadde vært kult.. Men det er ulovlig, og jeg er redd for ting som er ulovlig..

er det ikke lovligt på denne tiden av året?

 

*lurer på om jeg skal ha den hjemme på rommet mitt, trenger en hylle*

Grillfest på en parkeringsplass der 5000 folk valser rundt med pcene sine. Sier seg selv at det er ulovlig.

Endret av niXon^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at det står i norges lover at det ikke er lov å brenne hyller i mars på hamar.

 

Så lenge det er innenfor den vintertida de har satt og bålet er forsvarlig, så går det nok fint.

Stikkordene som gjør Erik sin plan ulovlig.

jeg gikk i speideren. lærte oss sånt da :p

Lenke til kommentar
Jeg gikk meg en tur mens de spilte musikken nå, det var fine greier. Ble en slags avslutning, mens jeg gikk rundt å så på alle som pakka sammen osv. :)

 

:hmm: I dag har vi ikke råd til frokost gitt... :hmm:

Blir vel resten av sjokoladen da.

sitter her med 650 ubrukte norske jeg :) men må nok bruke noe non kroner på buss/tog til oslo, bare fordi TLZ glemmer alt han sier :p

 

Er dusjene åpene nå?

Endret av MagE
Lenke til kommentar

strømmen og nettet tror jeg går i 13 tida

 

har begynt og pakke jeg også nå :) TLZ har nettopp stått opp og vil såve litt mer. dette er den første natta jeg faktisk ikke har sovnet, selv om jeg har prøvd og være våken alle nettene unntatt den første, da var jeg faktisk trøtt da.

 

men TG ble veldigt synest jeg. Arne døde vel, men kansje han står opp igjenn? :p dette er mitt første TG også. gleder meg til neste år :)

 

tror jeg tar med hylla, iallefall den ene plata som har et klistremerke på seg som kostet 150kr ( ! )

Endret av MagE
Lenke til kommentar

Da er TG over for i år.

Takk for et fint lan alle sammen! Dette var mitt første store lan-party, og jeg kan love at det deffinitivt ikke er det siste.

Litt irriterende med så mye lyd, men bortsett fra det var det en flott opplevelse.

 

Da sees vi på Get Together, ikke sant folkens? ;)

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...