Bluebeans Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) hadde vært kult.. Men det er ulovlig, og jeg er redd for ting som er ulovlig.. er det ikke lovligt på denne tiden av året? *lurer på om jeg skal ha den hjemme på rommet mitt, trenger en hylle* Grillfest på en parkeringsplass der 5000 folk valser rundt med pcene sine. Sier seg selv at det er ulovlig. Endret 27. mars 2005 av niXon^^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Så hvis jeg hadde fyrt opp ett bål ute i skogen en kald Januarnatt og det kom en haug med turister bærende på PCene sine forbi, så er det plutselig ulovlig for meg å la bålet brenne videre? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Da er tiden kommet for å pakke ned.. takk for et flott tg (teller ikke med dårlig woohoo mann og bad tekno all the time) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Tviler på at det står i norges lover at det ikke er lov å brenne hyller i mars på hamar. Så lenge det er innenfor den vintertida de har satt og bålet er forsvarlig, så går det nok fint. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Tviler på at det står i norges lover at det ikke er lov å brenne hyller i mars på hamar. Så lenge det er innenfor den vintertida de har satt og bålet er forsvarlig, så går det nok fint. Stikkordene som gjør Erik sin plan ulovlig. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Tviler på at det står i norges lover at det ikke er lov å brenne hyller i mars på hamar. Så lenge det er innenfor den vintertida de har satt og bålet er forsvarlig, så går det nok fint. Stikkordene som gjør Erik sin plan ulovlig. jeg gikk i speideren. lærte oss sånt da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg gikk meg en tur mens de spilte musikken nå, det var fine greier. Ble en slags avslutning, mens jeg gikk rundt å så på alle som pakka sammen osv. I dag har vi ikke råd til frokost gitt... Blir vel resten av sjokoladen da. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg gikk meg en tur mens de spilte musikken nå, det var fine greier. Ble en slags avslutning, mens jeg gikk rundt å så på alle som pakka sammen osv. I dag har vi ikke råd til frokost gitt... Blir vel resten av sjokoladen da. sitter her med 650 ubrukte norske jeg men må nok bruke noe non kroner på buss/tog til oslo, bare fordi TLZ glemmer alt han sier Er dusjene åpene nå? Endret 27. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 650kr Jaja, jeg blir ihvertfall henta. Det er trivelig det Lenke til kommentar
royale Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 jeg stikker hjem nå, sees på TG neste år... Take care. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Alt av utstyr er nå pakket ned. Bortsett fra PCen. Den faller klokken 10:00. Endret 27. mars 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Vi må vel være ute av hallen 14.00? Da begynner jeg vel å pakke i 12 tiden.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Nå er det på tide å pakke ned! Sovet til nå jeg. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) strømmen og nettet tror jeg går i 13 tida har begynt og pakke jeg også nå TLZ har nettopp stått opp og vil såve litt mer. dette er den første natta jeg faktisk ikke har sovnet, selv om jeg har prøvd og være våken alle nettene unntatt den første, da var jeg faktisk trøtt da. men TG ble veldigt synest jeg. Arne døde vel, men kansje han står opp igjenn? dette er mitt første TG også. gleder meg til neste år tror jeg tar med hylla, iallefall den ene plata som har et klistremerke på seg som kostet 150kr ( ! ) Endret 27. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Vi har en stooor pakke jobb her gitt, men først: CS! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Nett går klokka 12, strøm klokka 13. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hadet TG. nå pakker jeg bort bærbaren min gleder meg til neste påske sitter på rad 31 sete 62 om noen vil si hadet Endret 27. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Da er TG over for i år. Takk for et fint lan alle sammen! Dette var mitt første store lan-party, og jeg kan love at det deffinitivt ikke er det siste. Litt irriterende med så mye lyd, men bortsett fra det var det en flott opplevelse. Da sees vi på Get Together, ikke sant folkens? Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 tg05 er det første lanet jeg noensinne har vært på . jeg syntes det har vært veldig bra,mange hyggelige folk fra hw.no Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg synes Gamer-Guru er en skikkelig tulling! Håper jeg slipper å se han mer ass :yack: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg