Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2005 Chat

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og er det bare meg eller virker det som han fyren snakker med seg selv,

for når han sier noe sånn som få litt liv og sånn kan ikke jeg høre noe klapping eller no sånt.

Jeg var der under hele sceneshowet, og folk klappe og ropte... Så hvorfor du ikke hørte det på Web-TV vet jeg ikke.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Og er det bare meg eller virker det som han fyren snakker med seg selv,

for når han sier noe sånn som få litt liv og sånn kan ikke jeg høre noe klapping eller no sånt.

Jeg var der under hele sceneshowet, og folk klappe og ropte... Så hvorfor du ikke hørte det på Web-TV vet jeg ikke.

De tar nok bare lyd fra mikrofonen hans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
32 GB ledig.

5 timer før toget mitt drar.

DC++ hub.

Mission: Possible...

Synes ikke innsatsen din var altfor god når jeg var borte for to minutter siden og tittet.

Lenke til kommentar

Forbanna idioter. En eller annen neanderthaler har helt ketchup på tastaturet mitt, og smørt det godt rundt om kring, for så å toppe hele herligheten med Lipton IceTea-pulver, av typen Lemon. :roll: Greit nok at man kan ha det gøy med andre på LAN, men sånt som det der er bare idiotisk...

Lenke til kommentar
Forbanna idioter. En eller annen neanderthaler har helt ketchup på tastaturet mitt, og smørt det godt rundt om kring, for så å toppe hele herligheten med Lipton IceTea-pulver, av typen Lemon. :roll:  Greit nok at man kan ha det gøy med andre på LAN, men sånt som det der er bare idiotisk...

deiligt og skrive på? :p

neida, slike idioter hører ikke hjemme på TG :realmad:

BTW: gratis 24 Tine melk med infodesken.

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...