Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Da drar jeg om en halvtime. Det er bare å komme bort for å gi meg en hadekos Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Da drar jeg om en halvtime. Det er bare å komme bort for å gi meg en hadekos er det du som har suntek TH656? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Da drar jeg om en halvtime. Det er bare å komme bort for å gi meg en hadekos er det du som har suntek TH656? Jepp. Plassen står i signaturen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Da drar jeg om en halvtime. Det er bare å komme bort for å gi meg en hadekos er det du som har suntek TH656? Jepp. Plassen står i signaturen. kult. hadde et slik før armbandet mitt datt netopp av, *skylde på at crewet ikke greier noe * tror dere jeg kan få det festet på nytt? eller er det bedre og ikke gjøre det. om jeg gjør det kan folk misstenke meg for og ha snikt seg inn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 armbandet mitt datt netopp av, *skylde på at crewet ikke greier noe * tror dere jeg kan få det festet på nytt? eller er det bedre og ikke gjøre det. om jeg gjør det kan folk misstenke meg for og ha snikt seg inn Gå til crew og si fra. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Da drar jeg om en halvtime. Det er bare å komme bort for å gi meg en hadekos har ikke hilst på Men gir deg alltids en interaktiv klem *kosepå* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Da drar jeg om en halvtime. Det er bare å komme bort for å gi meg en hadekos da er det gjort koste ikke noe (serligt) Endret 26. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Da drar jeg om en halvtime. Det er bare å komme bort for å gi meg en hadekos da er det gjort koste ikke noe (serligt) Hvor sitter du? Så du spaserte forbi nettopp.. (kjapt tilbake igjen) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Da drar jeg om en halvtime. Det er bare å komme bort for å gi meg en hadekos da er det gjort koste ikke noe (serligt) Hvor sitter du? Så du spaserte forbi nettopp.. (kjapt tilbake igjen) sjekk sigg sitter her med en bærbar dell inni en hylle Er tilbake om 30min (klokka 17:30) , skal ta en dusj nå tenker jeg EDIT: leif er vis på TG han og Endret 26. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Har noen en vannpumpe tang å låne meg ? om du fortsatt trenger det er det en slik i resepsjonen, er ikke sikkert du får låne den siden Man fester armbanda på denne måten. fikk nettopp gjort det selv Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Snork, jeg satt i stad plutselig i kino'n hvor alle stirret på meg. Jeg hadde visst sovnet og snorket som en gris Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Snork, jeg satt i stad plutselig i kino'n hvor alle stirret på meg. Jeg hadde visst sovnet og snorket som en gris :!: Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Snork, jeg satt i stad plutselig i kino'n hvor alle stirret på meg. Jeg hadde visst sovnet og snorket som en gris gikk du inn i søvne? slikt pleier jeg og gjøre hjemme. noen eksempel er og hente et glass jus i kjøleskapet uten og drikke det, gå og pisse, legge meg i andre sine senger (kun når ingen er i dem heldigtvis) Endret 26. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har prestert å gå inn på badet og fylle badekaret i søvne, for så å legge seg oppi det. Våknet opp under vann. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 sukk. Nå har loffelur dratt og han kom bort til meg for å si hade. Loffelur er en av de personene som jeg virkelig trives sammen med og nå ser jeg han ikke før nesten år.. Jeg VIL ikke se han før nesten år siden da mister vi noe av stemningen og tingene å prate om Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har prestert å gå inn på badet og fylle badekaret i søvne, for så å legge seg oppi det. Våknet opp under vann. greit du våknet da Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) sukk. Nå har loffelur dratt og han kom bort til meg for å si hade. Loffelur er en av de personene som jeg virkelig trives sammen med og nå ser jeg han ikke før nesten år.. Jeg VIL ikke se han før nesten år siden da mister vi noe av stemningen og tingene å prate om du kan få komme bort her du CFD, så skal jeg trøste deg jeg sjekk sigg for plass Endret 26. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har prestert å gå inn på badet og fylle badekaret i søvne, for så å legge seg oppi det. Våknet opp under vann. Det er hva man kaller heldig. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har prestert å gå inn på badet og fylle badekaret i søvne, for så å legge seg oppi det. Våknet opp under vann. Det er hva man kaller heldig. alle som sovnet på samme måte hadde vel våknet når det ikke er mer luft og puste i Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Nå er det robot-suit laging :-D Kven har stoff til å vinne rått asus-kort ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg