Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2005 Chat

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaller meg for SnowDOGG. :p Hehe kanke bare si at eg har leechet da. Gått mye opp også. :p

Hadde eg vært der så hadde eg skremt alle med å kysse de mens de sov eller holdt på å sovne. :whistle:

Edit: Har slått av da eg tenkte eg skulle gi diskene mine litt ro. Har tilåmed åpnet vinduene så det blir kaldt her inne og de kan kjøle seg litt ned. Tenkte eg skulle slå av pc'n i 30min mens eg er ute med vofsen........dog eg tror ikke det har noe å si egentlig. Får dårlig samvitighet over de kjære seagatene mine. :love:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Jaja nå har de fått hvile litt. Kan tenke meg det er stille på TG nå. De fleste kubber vel. :ermm:

Faktisk veldig mye liv i forhold til hva man skulle tro. Massevis av soveplasser, mens jeg tidligere har opplevd å gi opp å finne soveplass på denne tiden av døgnet.

Synes derimot chatten er litt daff nå. Har kanskje noe med tidspunktet å gjøre... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jaja nå har de fått hvile litt. Kan tenke meg det er stille på TG nå. De fleste kubber vel.  :ermm:

Faktisk veldig mye liv i forhold til hva man skulle tro. Massevis av soveplasser, mens jeg tidligere har opplevd å gi opp å finne soveplass på denne tiden av døgnet.

Synes derimot chatten er litt daff nå. Har kanskje noe med tidspunktet å gjøre... :roll:

Massevis av soveplasser? Ta deg en tur på tribunen du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...