Kenneth Dammyr Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Har vært på DC siden det begynte eg... Takket være TG så har diskene begynt å lage noen knitre lyder. Er du her Snow? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Snow har lurt seg inn uten å si noen ting! For en lurifax! Skal vedde på at han har sitti å sett på alle, sniki seg med på pizzanini osv! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Har vært på DC siden det begynte eg... Takket være TG så har diskene begynt å lage noen knitre lyder. Er du her Snow? Nei, han er bare koblet til DC-hubene. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Sende mail til TG-crew med ip'en til Mario Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Da har jeg oppdatert min post med linker, håper @kd får det inn i førsteposten sin Si fra hvis noe mangler eller er feil, takk Done. CS-finale! Endret 26. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Arne-bomben ble mislykket Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Det er egentlig litt sykt å vite at noen jeg bare så vidt har snakket med på nettet, sitter våken i samme "rom" som meg... Nei nå går jeg å legger meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg holder på å miste stemmen... Sikkert pga. Arne! Alt er Arne sin feil! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Kaller du deg da snowdog? på dc hubben. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Kaller meg for SnowDOGG. Hehe kanke bare si at eg har leechet da. Gått mye opp også. Hadde eg vært der så hadde eg skremt alle med å kysse de mens de sov eller holdt på å sovne. Edit: Har slått av da eg tenkte eg skulle gi diskene mine litt ro. Har tilåmed åpnet vinduene så det blir kaldt her inne og de kan kjøle seg litt ned. Tenkte eg skulle slå av pc'n i 30min mens eg er ute med vofsen........dog eg tror ikke det har noe å si egentlig. Får dårlig samvitighet over de kjære seagatene mine. Endret 26. mars 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Kaller meg for SnowDOGG. Hehe kanke bare si at eg har leechet da. Gått mye opp også. Hadde eg vært der så hadde eg skremt alle med å kysse de mens de sov eller holdt på å sovne. *snorke* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Harddiskene dine har bare godt av litt skikkelig trim av og til Mine Seagate jobber 24/7 uten problemer Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Nå har de stått på å lastet konstant siden TG DC'ne kom opp. Sitter på 7.6mbit nå også. Har ikke mer plass nå anyway.... ca 15GB ledig til stuff og har bare 2DVD+R igjen. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Ehem, jeg har lastet ned\opp i nesten 3-4 måneder nå Ja, i nesten ett strekk. Lengste pause er under 24 timer :S Endret 26. mars 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 *Mumle noe om farbannade kverulanter og greier* Jaja nå har de fått hvile litt. Kan tenke meg det er stille på TG nå. De fleste kubber vel. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Jaja nå har de fått hvile litt. Kan tenke meg det er stille på TG nå. De fleste kubber vel. Faktisk veldig mye liv i forhold til hva man skulle tro. Massevis av soveplasser, mens jeg tidligere har opplevd å gi opp å finne soveplass på denne tiden av døgnet. Synes derimot chatten er litt daff nå. Har kanskje noe med tidspunktet å gjøre... Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 svevende gothisk mystisk harry musikk, med litt donk-donk i bakgrunnen. Temp har synket til 21 grader, fra 33. Digg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Jaja nå har de fått hvile litt. Kan tenke meg det er stille på TG nå. De fleste kubber vel. Faktisk veldig mye liv i forhold til hva man skulle tro. Massevis av soveplasser, mens jeg tidligere har opplevd å gi opp å finne soveplass på denne tiden av døgnet. Synes derimot chatten er litt daff nå. Har kanskje noe med tidspunktet å gjøre... Massevis av soveplasser? Ta deg en tur på tribunen du. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Hvorfor, hvorfor, hvorfor måtte jeg rope "Arne"? Nå høres jeg ut som en halvdød sau. Holder på å miste stemmen! Endret 26. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Hvorfor, hvorfor, hvorfor måtte jeg rope "Arne"? Nå høres jeg ut som en halvdød sau.Holder på å miste stemmen! Man blir hva man spiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg