jokki Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg vil ha pizza, men jeg er ikke på TG da... Men bor 20 minutter unna Bare å komme Vi vil gjerne ha deg med Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Og jeg vil ha pizza, men har hverken tid eller mulighet Jaja, slengte en DigerEn i ovnen akkurat. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er verdensmesterskap i DDR på scenen. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Trodde DDR compo var i morra...? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg hadde vel bare sitttet der og pratet om HW i 2001/2002, det var tider det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har akkrurat hatt kenneth dammyr her. Vi hadde det mer eller mindre morsomt med å lure en person til å tro at vi var damer. Heldigvis så kom kenneth med kameraet sitt og vi har det på film og på bilde Kanskje vi sette inn "EID" elns Litt lite sosialt iår ,menmen.. fjoråret var vesentlig bedre ,men håper det bedrer seg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 TG 2004 var jo elendig Ånei du! Bare spør noen av folka på rekka om de likte seg bedre ifjor: www.nordve.net/tg04/rekka.html Sjekk der og spør noen av dem. Snakket litt med helene og henne var iallefall helt enig. Telco var her osv.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har akkrurat hatt kenneth dammyr her. Vi hadde det mer eller mindre morsomt med å lure en person til å tro at vi var damer. Heldigvis så kom kenneth med kameraet sitt og vi har det på film og på bilde Kanskje vi sette inn "EID" elns Litt lite sosialt iår ,menmen.. fjoråret var vesentlig bedre ,men håper det bedrer seg. Helt enig. Derfor prøver jeg å få med del folk på pizza så vi kan sosialisere litt der Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Alle må bli med på gruppebildet i kveld klokka 20:00 ved Gjenside NOR-klokka/Hamar Bilutleie-skiltet! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Helt enig. Derfor prøver jeg å få med del folk på pizza så vi kan sosialisere litt der La oss heller ta en tur på pub! Ifjor stakk CFD , wabby , snuzuki og loffelur ut den første kvelden også tok vi med oss hele rekka på Dirty nelly ifjor. Dirty nelly anbefales ikke pga 20års aldersgrense og dyr pils. Uansett så er jeg alltid med på en samtale (såfremt jeg ikke sover=P) Btw Kenneth: kommer videoen snart ut eller? Ikke for å mase ,men liker å være oppdatert. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Men folkens. Det skal sies at det i stor grad er hva vi gjør det til. Det er jo bare å menge seg det. Reis litt rundt å hils på de andre forum-medlemmene. For det er jo bare det her Det er nå dere har sjansen! Se hva folk driver med, get around! Spill sammen, whatever. EDIT: Ta det rolig'a! Jeg må se om jeg fikk noe i det hele tatt... Endret 25. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har han duden på scenen tatt engelskkurs av Petter Solberg? :!: Høres sånn ut, ja. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvor finner jeg TGTV? -forresten, noen her i hallen som har fått inn tv-kanaler med antenne? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvor finner jeg TGTV? -forresten, noen her i hallen som har fått inn tv-kanaler med antenne? Fikk inn halvparten av NRK... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Har han duden på scenen tatt engelskkurs av Petter Solberg? :!: Høres sånn ut, ja. Eller kanskje Petter Solberg har tatt engelskurs av han? Endret 25. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
royale Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har han duden på scenen tatt engelskkurs av Petter Solberg? :!: Høres sånn ut, ja. Han prøver så godt han kan stakkars. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Helt enig. Derfor prøver jeg å få med del folk på pizza så vi kan sosialisere litt der La oss heller ta en tur på pub! Ifjor stakk CFD , wabby , snuzuki og loffelur ut den første kvelden også tok vi med oss hele rekka på Dirty nelly ifjor. Dirty nelly anbefales ikke pga 20års aldersgrense og dyr pils. Stikker vi på dirty nelly heter jeg Øystein, ikke kjetil Vi drar og spiser etter gruppebildet. Så kan vi jo kombinere det med pub... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg