Dahl Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Nettopp handla Bigone og cola til 135,-Knallkjøp. Bensinstasjonen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Nope, her i kiosken eller ka enn det er ved utgangen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Nope, her i kiosken eller ka enn det er ved utgangen. Aha. Det jeg da lurer på er; Hvorfor gikk du ikke på kroa rett over gaten? Spis pizza til du driter for 95 kr inkludert 0.5 liter cola. En smule billigere! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som er med på pubtur senere i kveld? Aner ikke hvor det ligger, men satser på at noen av dere som har vært på det tidligere vet det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som er med på pubtur senere i kveld? Aner ikke hvor det ligger, men satser på at noen av dere som har vært på det tidligere vet det. Ikke langt unna McDonalds, det ligger i handlegaten her i Hamar. Nei, jeg har ikke vært der, men husker det fra videon som ble vist på de lame nyhetene. Forøvrig burde du ikke vise deg beruset i skipet. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som er med på pubtur senere i kveld? Aner ikke hvor det ligger, men satser på at noen av dere som har vært på det tidligere vet det. Ikke langt unna McDonalds, det ligger i handlegaten her i Hamar. Nei, jeg har ikke vært der, men husker det fra videon som ble vist på de lame nyhetene. Forøvrig burde du ikke vise deg beruset i skipet. Tenkte jo bare på en pils eller to, da Blir ikke beruset av sånt. Eneste begrensningen da er at det er dumt å kjøre bil. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Eneste begrensningen da er at det er dumt å kjøre bil. Så lenge du ikke drikker mer enn en 8-10 halvlitere og aldri ligger mer enn 40% over fartsgrensen går det vel greit (Ja det var en spøk.. en dårlig en) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Var ganske bra foredrag, men kanskje litt mye reklame for steam og source engine. Burde vel kanskje forventet det da. Vil vel heller si velfortjent skryt. Steam er jo genialt (nå har jeg faktisk KJØPT Steam-spilla mine da). Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Nope, her i kiosken eller ka enn det er ved utgangen. Aha. Det jeg da lurer på er; Hvorfor gikk du ikke på kroa rett over gaten? Spis pizza til du driter for 95 kr inkludert 0.5 liter cola. En smule billigere! Gå enda litt lengre innover så får du det samme til 80,- Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som blir med på pizza om en liten times tid? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som blir med på pizza om en liten times tid? Utsett det 2-3 timer, og jeg er med. ^^ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Har laget et enkelt kart til dere som lurer på hvor dette er Pheel my pa!nt skillz! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg vil ha pizza, men jeg er ikke på TG da... Men bor 20 minutter unna Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Ka skjer på scenen no? Vanskelig å høyre noko som helst her. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som blir med på pizza om en liten times tid? Utsett det 2-3 timer, og jeg er med. ^^ Vi går med til å utsette det til 20.00. At vi drar 20.00 altså Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Har laget et enkelt kart til dere som lurer på hvor dette er Pheel my pa!nt skillz! Woho, for et nydelig kart! enkelt, men samtidig stilfullt. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Har laget et enkelt kart til dere som lurer på hvor dette er Pheel my pa!nt skillz! Woho, for et nydelig kart! enkelt, men samtidig stilfullt. Synes personlig det ble litt for mange detaler på det. Litt uoversiktelig :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Det kartet fortjener en Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 @jokki: Du kan trenge litt søvn (etter prestasjonen din i kjøp/salg-tråden), så sov litt nå, så er jeg med på pizza senere. @It's me: :!: Har han duden på scenen tatt engelskkurs av Petter Solberg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg