Thomas J.L Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Blir vell TG på meg når jeg har fylt 16 å har fått kjøpt shuttle (lett å frakte) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Vi (jeg, citric og ReWinD) ble intervjuet av en fyr som hadde blitt kontaktet av lokalavisen vår (Sunnmøringen). Tok bilder og greier og skulle ringe oss opp igjen om noen dager for å se på utviklingen edit: typo edit2: hvis du titer ned mot midtgangen så sitter jeg med laptopen Ser deg Endret 24. mars 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvis du vil ha, kom til meg du Jeg sitter på venstre siden av GBit-banneret. (når man ser mot scenen) Hmm.. Masse skummle mennesker pluss en plomme med sosialangst = nei :/ Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hvis du titer ned mot midtgangen så sitter jeg med laptopen Ser deg hehe, ser deg å Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvis du vil ha, kom til meg du Jeg sitter på venstre siden av GBit-banneret. (når man ser mot scenen) Hmm.. Masse skummle mennesker pluss en plomme med sosialangst = nei :/ Jeg sliter ihvertfall med å finne deg. Har gått forbi rad 34 noen ganger nå... Kanskje det er mørket Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvis du vil ha, kom til meg du Jeg sitter på venstre siden av GBit-banneret. (når man ser mot scenen) Hmm.. Masse skummle mennesker pluss en plomme med sosialangst = nei :/ Jeg sliter ihvertfall med å finne deg. Har gått forbi rad 34 noen ganger nå... Kanskje det er mørket Du sliter med å finne den enste grønne sofaen på rad 34? :o Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Du sliter med å finne den enste grønne sofaen på rad 34? :o LOL! Jeg vurderer å gå å se om jeg kan finne den! edit: fant den med en gang! Endret 24. mars 2005 av Equerm Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) sitter her på rad 31 jeg. sammen med TLZ og kim så jeg ikke husker nicket på EDIT: lokal avisa var nettopp her og tok bilder av meg og TLZ. troligt første gangen noen fra der vi bor har vert på TG. BTW: har vert og sett sofaen men du bør gjemme katodene, det er ikke selve katoden man vil se. men lyset den skaper Endret 24. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hehe, sitter rett over sofaen jeg, rad 35.. stikk innom og si hei? (litt til siden though.., ikke rett over.. se etter gule tralla ) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da var jeg kommet til Tg å Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da var jeg kommet til Tg å Fått deg dagspass eller? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Sakset fra infotavla: IMPORTANT INFO FROM TECH:NET WE ARE IMPROVING THE QUALITY OF THE TG NETWORK AND THEREFORE THE NETWORK WILL BE DOWN!! FROM MIDNIGHT UNTIL 0.30AM For de som ikke fikk det med seg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Sakset fra infotavla: IMPORTANT INFO FROM TECH:NET WE ARE IMPROVING THE QUALITY OF THE TG NETWORK AND THEREFORE THE NETWORK WILL BE DOWN!! FROM MIDNIGHT UNTIL 0.30AM For de som ikke fikk det med seg. Så itilleg til at nettverket er nede så må vi sitte og høre på denne bullshitmusikken som forstyrrer når jeg spiller CS. Har seriøst betalt og reist langt for og komme her og da vil jeg ikke at musikken skal ødelegge. Få litt sympati folkens. vet jeg er negativ men takler ikke denne dunkinga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg holder på å dette av stole så overdrevent dyp den musikken spilles. Here we go again... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Musikk? Er det det? Jeg trodde det var irriterende støy jeg... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg holder på å dette av stole så overdrevent dyp den musikken spilles. Here we go again... Ja, det er helt grusomt! Jeg kjenner faktisk at bassen rister på buksa mi Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) jaja, kjipt med nedetid Denne filmen kunne vel ikke passet bedre... EDIT: glemte quote Endret 24. mars 2005 av ReWinD Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg holder på å dette av stole så overdrevent dyp den musikken spilles. Here we go again... Jeg prøver fortvilet å høre på en lydbok fra Are Kalvø (Bibelen 2). Forbanna musikk (eller hva det nå er). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg