Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

The Gathering 2005 Chat

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TG byr bare på problemer.

Dro tidligere enn planlagt, så jeg hadde minimalt med anti-virus.

Klarte å dra på meg en del virus.

Har kjørt ad-aware, spybot og lastet ned AVG etc, men noe slipper fortsatt ikke tak.

Så hvis noen har lyst til å hoppe bort med no bra anti-virus eller bare komme på besøk så sitter jeg på rad 34.

Har jo sine lyse øyeblikk også. har blitt tatt bilde avintervjua av moss avis, dagbladet og hi-fi klubben.

Har så flott sofa med meg så. :p

Lenke til kommentar
Noen som vil ta noen bilder av PA anlegget og poste de her? :love:

Hadde noen kunne skaffe meg en USB stream kabel så skulle jge ha overført så mange bilder du ville :yes: Men den gang ei. Glemte den seff hjemme.

Det var synd, men takk for omtanken! :)

Er vel andre som har noe å ta bilder med? :p

Får se om jeg greier å komme meg dit til neste år, men hvordan jeg skal komme meg dit er et annet spm.. :hmm:

Lenke til kommentar

Jaja, tilbake fra tur. Gikk dit med kameraten min, satt der med kameraten min og gikk tilbake med kameraten min :p

Ingen nye bekjentskap stiftet.

Dro du i det hele tatt @kd, for hvis du gjorde det tror jeg at jeg kanskje så deg

Lenke til kommentar

Pizza'n var god nok den, selv om den var idiotisk skåret opp (dreit meg litt ut) og alt for tynn. Vi havna litt bak den første pulja, og da vi kom bort var det ikke plass rundt bortet. Aner ikke hvem er som hvem (bortsett fra Kenneth) så det er litt vanskelig :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...