imastard Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ingen som har funnet volumknappen til PA høgtalarane på scena??? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 ARGH! Er det bare meg eller ødelegger den musikken litt eller ?Føler det blir litt for overdrevent jeg. Helt enig med deg. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 TG byr bare på problemer. Dro tidligere enn planlagt, så jeg hadde minimalt med anti-virus. Klarte å dra på meg en del virus. Har kjørt ad-aware, spybot og lastet ned AVG etc, men noe slipper fortsatt ikke tak. Så hvis noen har lyst til å hoppe bort med no bra anti-virus eller bare komme på besøk så sitter jeg på rad 34. Har jo sine lyse øyeblikk også. har blitt tatt bilde avintervjua av moss avis, dagbladet og hi-fi klubben. Har så flott sofa med meg så. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Skal vi ha hold kjeft-aksjon? =P Lenke til kommentar
above Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen som vil ta noen bilder av PA anlegget og poste de her? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen som vil ta noen bilder av PA anlegget og poste de her? Hadde noen kunne skaffe meg en USB stream kabel så skulle jge ha overført så mange bilder du ville Men den gang ei. Glemte den seff hjemme. Lenke til kommentar
above Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen som vil ta noen bilder av PA anlegget og poste de her? Hadde noen kunne skaffe meg en USB stream kabel så skulle jge ha overført så mange bilder du ville Men den gang ei. Glemte den seff hjemme. Det var synd, men takk for omtanken! Er vel andre som har noe å ta bilder med? Får se om jeg greier å komme meg dit til neste år, men hvordan jeg skal komme meg dit er et annet spm.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 æ vil kozæ mæ fredrikrb! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Er det noe spesielt ved den USB-kabelen? For om det bare er en vanlig en, så får du skrike etter meg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ta bilder av HW rekka og legg ut i bilde tråden til white Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jaja, tilbake fra tur. Gikk dit med kameraten min, satt der med kameraten min og gikk tilbake med kameraten min Ingen nye bekjentskap stiftet. Dro du i det hele tatt @kd, for hvis du gjorde det tror jeg at jeg kanskje så deg Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Æsj, vond pizza. Fikk ikke snakket med noen siden jeg og kameratene mine ikke fikk plass ved bordet. Tror foresten vi gikk ifra Wh1te og noen flere. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nei, han var dor feig Thompzen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Jeg synes pizza'en var god jeg. Og ingenting slår 7up med peppermyntesmak... Ja, jeg tror vi gikk fra noen ja. EDIT:Plomma2: Jeg tror jeg kan ha noe av interesse for deg... Trenger du fortsatt? Endret 24. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bare så dere vet så er TG-"tilbudet! til Pizza Driver 20,- dyrere enn til vanlig Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Pizza'n var god nok den, selv om den var idiotisk skåret opp (dreit meg litt ut) og alt for tynn. Vi havna litt bak den første pulja, og da vi kom bort var det ikke plass rundt bortet. Aner ikke hvem er som hvem (bortsett fra Kenneth) så det er litt vanskelig Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 EDIT:Plomma2: Jeg tror jeg kan ha noe av interesse for deg... Trenger du fortsatt? Ja. Veldig gjerne. Ingenting tar knekken på det. :o Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvor i alle dager ble dere av?? Skulle folk ikke hit? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 EDIT:Plomma2: Jeg tror jeg kan ha noe av interesse for deg... Trenger du fortsatt? Ja. Veldig gjerne. Ingenting tar knekken på det. :o Fortsatt? Hvor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg så bildet av en ninjapizza og vi gikk på Peppes heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg