Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Kompisen min er helt knust. Han har sikkert ødelagt TG allerede.

Hvorfor det? :dontgetit:

Fordi han ikke ble med for å sove når jeg skulle, så han har duppet av uten å sovne helt i mangfoldige timer nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som får opp: "Siden kan ikke vises" på alle webcamlinkene?

 

@ It's me: Dere overvåker ikke msn også vel ;) ? :p .

Men kan dere overvåke PM :dontgetit:

 

@Wh1te: Hva har skjedd med kameraten din?

 

Er der forresten ikke selv har aldri vært der :no: ,

men er det noen som filmer med videokamera,

som de kunne legge ut etterhvert?

 

Og er det noen store virus e.l som har spredd seg mye?

Mener å huske det var en hel hau som hadde fått et virus forrige gang.

 

TSP :)

Lenke til kommentar
@ It's me: Dere overvåker ikke msn også vel ;) ? :p .

Men kan dere overvåke PM :dontgetit:

Selvfølgelig overvåkes msn også. Det er ansatt hackere som kontinuerlig overvåker alle forumbrukerne :p

 

Digg at det er ddr-maskiner der. Noen som har gått fra togstasjonen og til hallen? Lurer veldig på hvor langt det er...

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Kompisen min er helt knust. Han har sikkert ødelagt TG allerede.

Hvorfor det? :dontgetit:

Fordi han ikke ble med for å sove når jeg skulle, så han har duppet av uten å sovne helt i mangfoldige timer nå.

Det er jo bare torsdag. Søvn er uansett oppskrytt. Var våken ca hele xenox 03.

Lenke til kommentar
Digg at det er ddr-maskiner der. Noen som har gått fra togstasjonen og til hallen? Lurer veldig på hvor langt det er...

Jeg tok drosje, jeg hadde mye å bære. Vennene mine gikk, og det var visstnok noe ekstremt horeri. Har du pengene, ta taxi.

Får vel ta taxi. Da skal han kjøre meg helt opp til døren? Inngangen er den som er nærmest parkeringsplassen?

Hva kom prisen på taxituren på?

Lenke til kommentar
digg at det er ddr-maskiner der. Noen som har gått fra togstasjonen og til hallen? Lurer veldig på hvor langt det er...

jeg og TLZ gikk, var grusomt. ikke serligt langt. 1-2km kansje. men det er tongt med utstyr.

 

jeg wh1te,tlz og en venn av Wh1te spleiset på taxi (fra ica som er rett med togstasjonen) . og da betalte vi 65kr (?) tror jeg, ikke spess dyrt om man spleiser.

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Digg at det er ddr-maskiner der. Noen som har gått fra togstasjonen og til hallen? Lurer veldig på hvor langt det er...

Jeg tok drosje, jeg hadde mye å bære. Vennene mine gikk, og det var visstnok noe ekstremt horeri. Har du pengene, ta taxi.

Får vel ta taxi. Da skal han kjøre meg helt opp til døren? Inngangen er den som er nærmest parkeringsplassen?

Hva kom prisen på taxituren på?

65kr, helt til inngangen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...