It's me Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Denne "chattråden" gir ingen rett til å bryte diverse retningslinjer. Retningslinjene gjelder her også. Sikter du til warez/priatkopiert materiale? Jepp, blant annet. Alle retninslinjer gjelder her også, sett bort i fra løsere tøyler når det gjelder spam. On topic: Hvordan står det til med nettet nå? Kommer opp på fredag, så satser på at det går knirkefritt da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Det burde vel gå greit (uten at jeg skal uttale meg for sikkert), men det er jo like greit å ta det på PM. Forøvrig har jeg lagt til påminnelse om at reglene gjelder, i den første posten. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Mente ikke at man skal fly rundt og bryte retningslinjene, men om en fyr vil ta kontakt med en annen her i hallen for å f.eks kjøpe noe så burde det vel være lov i denne chatte-tråden? Eller skal det også tas på PM? Spurte en admin og fikk nei til svar. Personlig har jeg ikke noe imot det. Skal det dette opp på intra'en og få litt flere tilbakemeldinger. Inntill videre er det ikke tillatt. Så at du la det til der @kd. Flott Endret 24. mars 2005 av It's me Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 It's me: Jeg lurte på hvor det ble av deg. Du sitter to hakk bortenfor meg. Akkurat nå så har du ca 40 cm å gå på, men vi skyver oss nok litt når du kommer. Nettet er helt stabilt for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nettet er stabilt det. Lampa lyser grønt noe som lover godt i hvertfall. Internettlinja er utrolig rå, og DC funker... greit nok. Kunne vært bedre, men vi har vel ikke så mange alternativer... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 It's me: Jeg lurte på hvor det ble av deg. Du sitter to hakk bortenfor meg. Akkurat nå så har du ca 40 cm å gå på, men vi skyver oss nok litt når du kommer. Nettet er helt stabilt for meg i alle fall. Næmmen, god morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg sov pokker så godt i natt! Tribunen var dritgod å sove på. Har vel sovet 7 timer til sammen, så nå er det lenge til neste gang. Deilig. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Denne "chattråden" gir ingen rett til å bryte diverse retningslinjer. Retningslinjene gjelder her også. Sikter du til warez/priatkopiert materiale? Tror kanskje han mener IP til DC hubber og sånt. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) It's me: Jeg lurte på hvor det ble av deg. Du sitter to hakk bortenfor meg. Akkurat nå så har du ca 40 cm å gå på, men vi skyver oss nok litt når du kommer. Nettet er helt stabilt for meg i alle fall. 40cm :!: Får prøve å skvise meg inn. Kommer med tog , og må derfor bære alt jeg skal ha med meg. Blir derfor kun det mest nødvendige. Mulig jeg tar tog sent torsdag kveld. Skulle gjerne vært der nå, men nylig fått dame og måtte derfor prioritere henne litt. Godt at nettet er stabilt. Nettopp tatt en reinnstall, så skal nok for første gang slippe det på lan. Endret 24. mars 2005 av It's me Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 @It's me: Hvorfor kommer du ikke opp før fredag? @wh1te: Hvordan går det med infeksjonen? Håper det går bedre. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 I can hear Pink Floyd! Yay! Who's playing? Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 har jo en grei nettradio her da...hehe bare musikk heile tia da men, no reklame eller snakking... Bull_Dogg_nettradio.zip Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 @wh1te: Hvordan går det med infeksjonen? Håper det går bedre. Går veldig bra nå. Igjen er det noen fra hardware som minner meg på pencillin. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 I can hear Pink Floyd! Yay! Who's playing? Moren din ringte og sa at du måtte pussa tennene og bytte sokker........ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Moren din ringte og sa at du måtte pussa tennene og bytte sokker........ Done. =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kompisen min er helt knust. Han har sikkert ødelagt TG allerede. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 @wh1te: Hvordan går det med infeksjonen? Håper det går bedre. Går veldig bra nå. Igjen er det noen fra hardware som minner meg på pencillin. Flott! God bedring. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Kompisen min er helt knust. Han har sikkert ødelagt TG allerede. ..? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kompisen min er helt knust. Han har sikkert ødelagt TG allerede. Hvorfor det? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Har nå laget en tråd på intra'en, så kommer med tilbakemelding når jeg har fått tilstrekkelig med svar på tråden. Vil også minne om at kjøp/salg via pm heller ikke er tillatt. Er vel neppe noen som overvåker det, men nå er det iallfall nevnt at det ikke er lov. edit: Er det DDR-maskiner der Endret 24. mars 2005 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg