Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

Denne "chattråden" gir ingen rett til å bryte diverse retningslinjer. Retningslinjene gjelder her også.

Sikter du til warez/priatkopiert materiale?

Jepp, blant annet. Alle retninslinjer gjelder her også, sett bort i fra løsere tøyler når det gjelder spam.

 

On topic:

Hvordan står det til med nettet nå? Kommer opp på fredag, så satser på at det går knirkefritt da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mente ikke at man skal fly rundt og bryte retningslinjene, men om en fyr vil ta kontakt med en annen her i hallen for å f.eks kjøpe noe så burde det vel være lov i denne chatte-tråden? Eller skal det også tas på PM?

Spurte en admin og fikk nei til svar. Personlig har jeg ikke noe imot det. Skal det dette opp på intra'en og få litt flere tilbakemeldinger. Inntill videre er det ikke tillatt.

 

Så at du la det til der @kd. Flott ;)

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

It's me: Jeg lurte på hvor det ble av deg. Du sitter to hakk bortenfor meg. Akkurat nå så har du ca 40 cm å gå på, men vi skyver oss nok litt når du kommer.:p

 

Nettet er helt stabilt for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sov pokker så godt i natt! Tribunen var dritgod å sove på. Har vel sovet 7 timer til sammen, så nå er det lenge til neste gang. Deilig.

Lenke til kommentar
It's me: Jeg lurte på hvor det ble av deg. Du sitter to hakk bortenfor meg. Akkurat nå så har du ca 40 cm å gå på, men vi skyver oss nok litt når du kommer.:p

 

Nettet er helt stabilt for meg i alle fall.

40cm :!:

Får prøve å skvise meg inn. Kommer med tog :( , og må derfor bære alt jeg skal ha med meg. Blir derfor kun det mest nødvendige.

Mulig jeg tar tog sent torsdag kveld. Skulle gjerne vært der nå, men nylig fått dame og måtte derfor prioritere henne litt.

 

Godt at nettet er stabilt. Nettopp tatt en reinnstall, så skal nok for første gang slippe det på lan.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
@wh1te: Hvordan går det med infeksjonen? Håper det går bedre.

Går veldig bra nå.

 

Igjen er det noen fra hardware som minner meg på pencillin.

Lenke til kommentar

Har nå laget en tråd på intra'en, så kommer med tilbakemelding når jeg har fått tilstrekkelig med svar på tråden.

 

Vil også minne om at kjøp/salg via pm heller ikke er tillatt. Er vel neppe noen som overvåker det, men nå er det iallfall nevnt at det ikke er lov.

 

edit: Er det DDR-maskiner der :dribble:

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...