Equerm Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Kjøpte nettopp en Hamburgertallerken og en cola, 95 kroner Dessuten var hamburgeren ekkel, gleder meg til frokosten på hotellet på morningen Så forresten de små baguettene, huff og huff Endret 24. mars 2005 av Equerm Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Next:Deep Purple - Smoke On The Water Hmm... jeg kan ikke høre deg... Skru opp? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Har gammle høytalere... Er ikke lagd for høy musikk, de er lagd for kvalitetsmusikk Gamle tandberghøytalere sammen med en gammel philipsforsterker... De står feil vei også, dersom du sitter på rad 42, da... Endret 24. mars 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 *Føle seg heldig* Sitter hjemme, har alt jeg vil av gratis mat og drikke, ubegrenset plass til dataen, kan spille musikken som jeg vil, sove uten at noen stjeler skjermen min, og ingen plager meg Og TG-stemningen får jeg en smule av gjennom dere som poster her. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bah.. Skulle hatt meg et par skikkelige headphones eg. Nokon som veit om dei selger Sennheiser HD 515 borti sennheiser-standen..? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da har du ikke sjans.. jeg har funnet ut at de ikke rekker mer enn 2 rader i din rettninng Dakar Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Og TG-stemningen får jeg en smule av gjennom dere som poster her. Ja det tror du vel.... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bah.. Skulle hatt meg et par skikkelige headphones eg. Nokon som veit om dei selger Sennheiser HD 515 borti sennheiser-standen..? Nope, kunn koss der... så jeg har fått med meg da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bah.. Skulle hatt meg et par skikkelige headphones eg. Nokon som veit om dei selger Sennheiser HD 515 borti sennheiser-standen..? Nope, kunn koss der... så jeg har fått med meg da... De selger to forskjellige par Sennheiser... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Og TG-stemningen får jeg en smule av gjennom dere som poster her. Ja det tror du vel.... Må jeg moderere meg enda mer? Får _bittelitt_ da. Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bah.. Skulle hatt meg et par skikkelige headphones eg. Nokon som veit om dei selger Sennheiser HD 515 borti sennheiser-standen..? Nope, kunn koss der... så jeg har fått med meg da... Koss i sennheiser-standen..? Tro'kke det du.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 *Føle seg heldig* Sitter hjemme, har alt jeg vil av gratis mat og drikke, ubegrenset plass til dataen, kan spille musikken som jeg vil, sove uten at noen stjeler skjermen min, og ingen plager meg Og TG-stemningen får jeg en smule av gjennom dere som poster her. Ingen som plager meg... Jeg kan spille musiken så høyt jeg vil og ingen har tatt skjermen min hittil, hvem sponser maten din? Og jeg får mye bedre TGstemning enn deg taper Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nope, kunn koss der... så jeg har fått med meg da... Koss i sennheiser-standen? Jau. =P Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 *Føle seg heldig* Sitter hjemme, har alt jeg vil av gratis mat og drikke, ubegrenset plass til dataen, kan spille musikken som jeg vil, sove uten at noen stjeler skjermen min, og ingen plager meg Og TG-stemningen får jeg en smule av gjennom dere som poster her. Ingen som plager meg... Jeg kan spille musiken så høyt jeg vil og ingen har tatt skjermen min hittil, hvem sponser maten din? Og jeg får mye bedre TGstemning enn deg taper Jeg satte det litt på spissen kanskje.. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 da har jeg omsider fått nett på TG så nå ser jeg ingen grunn til og legge meg alikavel :D Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bah.. Skulle hatt meg et par skikkelige headphones eg. Nokon som veit om dei selger Sennheiser HD 515 borti sennheiser-standen..? Nope, kunn koss der... så jeg har fått med meg da... De selger to forskjellige par Sennheiser... Kun dei pinglegreiene med mic? Æsj... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hvilke tastatur selger de i partyshop/3dfxcool butikkene? (linker plz) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Støttet meg litt mot pallen mellom meg og de på andre siden av bordet og den flyttet seg bortover littegrann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg