Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Føle seg heldig*

 

Sitter hjemme, har alt jeg vil av gratis mat og drikke, ubegrenset plass til dataen, kan spille musikken som jeg vil, sove uten at noen stjeler skjermen min, og ingen plager meg :p

Og TG-stemningen får jeg en smule av gjennom dere som poster her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bah.. Skulle hatt meg et par skikkelige headphones eg. Nokon som veit om dei selger Sennheiser HD 515 borti sennheiser-standen..?

Nope, kunn koss der... så jeg har fått med meg da... ;)

De selger to forskjellige par Sennheiser...

Lenke til kommentar
*Føle seg heldig*

 

Sitter hjemme, har alt jeg vil av gratis mat og drikke, ubegrenset plass til dataen, kan spille musikken som jeg vil, sove uten at noen stjeler skjermen min, og ingen plager meg :p

Og TG-stemningen får jeg en smule av gjennom dere som poster her.

Ingen som plager meg... Jeg kan spille musiken så høyt jeg vil og ingen har tatt skjermen min hittil, hvem sponser maten din? Og jeg får mye bedre TGstemning enn deg :D taper :p

Lenke til kommentar
*Føle seg heldig*

 

Sitter hjemme, har alt jeg vil av gratis mat og drikke, ubegrenset plass til dataen, kan spille musikken som jeg vil, sove uten at noen stjeler skjermen min, og ingen plager meg :p

Og TG-stemningen får jeg en smule av gjennom dere som poster her.

Ingen som plager meg... Jeg kan spille musiken så høyt jeg vil og ingen har tatt skjermen min hittil, hvem sponser maten din? Og jeg får mye bedre TGstemning enn deg :D taper :p

Jeg satte det litt på spissen kanskje.. :p

Lenke til kommentar
Bah.. Skulle hatt meg et par skikkelige headphones eg. Nokon som veit om dei selger Sennheiser HD 515 borti sennheiser-standen..?

Nope, kunn koss der... så jeg har fått med meg da... ;)

De selger to forskjellige par Sennheiser...

Kun dei pinglegreiene med mic? Æsj...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...