Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

The Gathering 2005 Chat

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var første mann på rekken. Var noe med bordene som gjorde at jeg fikk sikkert en av de desidert største plassene på hele TG. Har godt over meteren. Sitter ved siden av Jokki og It's me, faktisk. Skal hive inn bilder nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg kjører herifra i 1-tiden og er fremme i 3-4-tiden.

Er skipet fult da eller er det ganske få som kommer (Kom) i 9-tiden?

Det er en del folk her nå.

70 spenn for to pølser og vann. GG.

Lenke til kommentar
Jeg var første mann på rekken. Var noe med bordene som gjorde at jeg fikk sikkert en av de desidert største plassene på hele TG. Har godt over meteren. Sitter ved siden av Jokki og It's me, faktisk. Skal hive inn bilder nå.

cunts, hadde det ikke vært for at jeg var i militæret så skulle jeg plaget deg med anekdoter fra en eller anna grusom B-film.

Nei, det er ikke gjemme under en stol at jeg er meget misunnelig.

Snakkes neste år. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Holder på å omkomme av sult, men jeg nekter å spise 70-kroners pølser en gang til. Har ingenting mat med meg, må gå å hamstre, men hvem skal passe maskinen da? Ingen på noen kanter.

*vente på jokki*

Lenke til kommentar

Tenk å ikke ta med seg mat og drikke for 5 dager nå i Påsken. Jeg Anbefaler dere å ta å slå av pc'en, putt verdisaker i en bag og få noen kjente til å passe på den. Ta en ryggsekk og gå til butikken og handle inn mat,drikke og snop for 5 dager. Du sparer veldig mange penger på å gjøre det. Butikkene er i alle fall opp til kl. 20.00 i kveld.

De som satser på å handle i hallen og på bensinstasjonene burde planlagt bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tenk å ikke ta med seg mat og drikke for 5 dager nå i Påsken. Jeg Anbefaler dere å ta å slå av pc'en, putt verdisaker i en bag og få noen kjente til å passe på den. Ta en ryggsekk og gå til butikken og handle inn mat,drikke og snop for 5 dager. Du sparer veldig mange penger på å gjøre det. Butikkene er i alle fall opp til kl. 20.00 i kveld.

De som satser på å handle i hallen og på bensinstasjonene burde planlagt bedre.

Jeg var nettopp og hamstret. Bilder kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som skal være med ut å røyke?

Trodde du hadde slutta?

Lov med snus inne i lokalet?

Jeg røyker ikke fast. Alle snuser, vet ikke om det er lov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...