Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvor i ansiktet er det du har infeksjon wh1te? I munnen etter rotfyllingen?

Jeg fikk en heftig (!) betennelse i høyre del av ansiktet etter en påbegynt rotfylling. Det ble ikke bedre da jeg gikk på trynet i fylla heller. I den verste perioden kunne jeg ikke se på det høyre øyet. Sakset fra en annen plass:

 

 

- Står opp 09:30

- Bestiller tid hos tannlegen

- Er nede hos tannlegen 10:30

- Finner ut at jeg glemte tyggisen og driter meg derfor ut med en kraftig røyk/alkohol ånde

- Sitter på venterommet i noen timer mens jeg pløyer gjennom 5 Illustrert Vitenskap

- Får audiens hos tannlegen og borrer litt, uten vits

- Får fire stikk med bedøvelsen (verste jeg har vært med på)

- Så drar Hr. Tannlege frem en skalpell som han snitter et laaangt snitt på innsiden av kinnet mitt med

- Deretter bruker han 3 (!) forsøk på å tvinge et dren inn i snittet som skal gjøre slik at blodet får renne fritt

 

Jepp, jeg har infeksjon.

 

I ørska sjanglet jeg ut av klinikken med et ansikt lignende Sparius fra SR-bank, en hudfarge lik Silas fra Da Vinci Koden og med blodet rennende ut fra munnen min, som forøvrig var så tykt at det aldri slapp taket.

 

I 3 smertefulle timer ligger jeg hjemme og venter på at pillecocktailen min bestående av Paralgin Forte, Paracet og 400 mgs Ibux skal fungere. Nå er det eneste sure minnet jeg har igjen fra denne ekstraordinære tannlegetimen et tøydren som henger 2 cm ut av et 5-6-7 cm langt kutt inni kjeften min. Jeg tør ikke tenke på hvordan det kjennes når dette faller ut.

Lenke til kommentar
- WARDROBES FOR GIRLS -

The girl showers and wardrobes will be closed with card readers in order to provide extra security. Females can borrow access cards to these wardrobes from the information desk. Please remember to return the access cards after each use.

Noe spesiell grunn til dette? Skjedde det noe med en/noen jenter i fjor? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Nå er jeg tilbake fra sandefjord... Måtte opp klokken 6:30... Stress :p

 

Jeg fikk byttet CPUen da jeg var der, BRA MPX! Men, pcen virker ikke like vel :sad:

 

Men jeg kommer til å ta med den "gamle" pcen som er ett år gammel... Spec:

 

Athlon XP 2600+

1536MB RAM

FX5200 Grafikkort

120GB hdd

 

Og dersom noen har et PCI kort for s-ata hdd liggende, ROP SÅ HØYT DU KAN! Jeg ville blitt kjempetakknemmelig dersom jeg kunne låne det under TG...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...