Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey, jeg har noen venner som hadde lyst å ta en tur oppom, sove over 1 dag, går det? Hvordan er det med besøkspriser?

Full pris, afaik. Man kan kjøpe besøksbilett, men da må man ut av hallen før midnatt, ellers får man ikke igjen mesteparten av depositumet, som er det en bilett koster.

 

wh1te, jess. Ingen armbånd, ingen inngang. Kan du ikke få tak i armbåndene nå da?

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te, jess. Ingen armbånd, ingen inngang. Kan du ikke få tak i armbåndene nå da?

Hva faen skal jeg med PTN-kortene da? Betyr det at jeg må vente 10 timer utenfor Vikingskipet. AKTUELT!

Lenke til kommentar
wh1te, jess. Ingen armbånd, ingen inngang. Kan du ikke få tak i armbåndene nå da?

Hva faen skal jeg med PTN-kortene da? Betyr det at jeg må vente 10 timer utenfor Vikingskipet. AKTUELT!

Det er som darkness sier, for de som ikke har bestilt bracelet. Har du ingen mulighet til å få tak i de nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te, jess. Ingen armbånd, ingen inngang. Kan du ikke få tak i armbåndene nå da?

Hva faen skal jeg med PTN-kortene da? Betyr det at jeg må vente 10 timer utenfor Vikingskipet. AKTUELT!

Det er som darkness sier, for de som ikke har bestilt bracelet. Har du ingen mulighet til å få tak i de nå?

Satrucci_ har dem. Etter hva jeg forstår på dialekten hans, bor han forbanna langt unna her. Jeg reiser om ikke mindre enn 7 timer. Hvordan er det da, kommer jeg inn i det hele tatt med PTN-kortet, eller må jeg sove i grøfta?

Lenke til kommentar
wh1te, jess. Ingen armbånd, ingen inngang. Kan du ikke få tak i armbåndene nå da?

Hva faen skal jeg med PTN-kortene da? Betyr det at jeg må vente 10 timer utenfor Vikingskipet. AKTUELT!

Det er som darkness sier, for de som ikke har bestilt bracelet. Har du ingen mulighet til å få tak i de nå?

Satrucci_ har dem. Etter hva jeg forstår på dialekten hans, bor han forbanna langt unna her. Jeg reiser om ikke mindre enn 7 timer. Hvordan er det da, kommer jeg inn i det hele tatt med PTN-kortet, eller må jeg sove i grøfta?

Ai! Hmm, det er mulig de gjør unntak, håper det for din skyld. Med tanke på at du har to biletter registrert på PTN-kortet ditt.

 

Når er bussen din fremme? Vår buss blir stående frem til folk kan starte å gå inn i hvertfall.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bussen reiser fra Stavanger kl 20:00 i kveld. You do the math.

Don't think so. Hvordan skal jeg vite hvor langt det er fra Stangavanger til Hamar? :p

Tenk vestlandet, så tenker du østlandet. Norge på tvers ... om Kristiansand.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...