Kamp Fisk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei, jeg har hatt min Lg L1715s skjerm i nesten 1 år nå og den har blitt behandlet svært pent. Men den sluttet å fungere normalt for ca 3 uker siden, etter å ha vært påslått en stund begynner de nederste 10 cm på skjermen å flimre, blir etterhvert hvit og deretter blir til en smørje av forskjellige farger. Deretter følger resten av skjermen med, med de samme problemene. Dess lengere den har stått på dess verre blir det. Når jeg slår skjermen av deretter på igjen forsvinner denne "smørja" men kommer igjen etter en kort stund! hva i himmelens navn er dette og kan jeg få tilbake på garantien? den er ikke 1 år enda engang Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det høres ut som en sak for garantien. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 hvordan tror du jeg skal bevise dette for folka på binders, det kan jo ta en stund før den begynner å bli smørje, ta et bilde kanskje ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ring til dem og forklar problemet, så får du se hva de sier. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 jeg tar med meg hele pakka opp jeg.. med bilder og det hele, da forstår de sikkert. HUmmm tror du jeg kan få pengene tilbake, betalte 3500, i dag får man jo langt bedre skjerm for de pengene.. og hva har egentlig skjedd med skjermen min ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Du kan sannsynligvis ikke få pengene tilbake, det får du snakke med Binders om. Er det en flatskjerm? Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 ja, og de har den ikke inne på lager! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 ja, og de har den ikke inne på lager! Da er det nok din lykkedag. (Med mindre de avviser at det skal gå på garantien). Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 da skal dama i kassa ha stoore baller! Lenke til kommentar
torerr Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du har nok ikke rett til å heve kjøpet(få pengene tilbake). De skal ha en mulighet til å korrigere feilen først, men hvis de ikke klarer det, så har du rett til å heve kjøpet. De må også få litt tid til å forsøke å reparere evt finne bestille en ny model til deg. Du har ikke rett på ¨å få den fikset der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå