Gå til innhold

Vanskelig å komme videre fra lv40+ ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1-40 tok meg 1 uke

40-60 har tatt meg 4-5 uker :|

La meg gjette... du er hunter?

Huntere er über å levle med i begynnelsen, men suger i endgame. En typis solo char for de som ikke tenker på endgame.

Det der er bare tull og jeg skjønner ikke hvor du har det fra...

Kjør instance boss runs, eller bare grind.. det er xp og penger... Lett å bli lei men når du er såpass høy lvl må du grinde litt.. :)

http://www.boggletech.com/xp/

Lenke til kommentar
Hehe, nå skal det sies at jeg ikke har spilt WoW, men hvis dere synes det tar lang tid å lvl'e i WoW (utifra det jeg leser på forumet her), så burde dere prøve Anarchy Online... Dere har det godt, si det sånn ;)

Helt riktig ;) Har spillt AO selv, og det er mye lettere å komme til max lvl i WoW :D

Lenke til kommentar
Er bare meg, eller er det veldig få steder å queste på lvl 45-49? Nå går jeg bare rundt å denger random mobs. :\

Det er sant, jeg gikk tom for quests rundt lvl 46-47 og det virker som om jeg må grinde meg opp til lvl 50 ^^

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Gjest member-60584
hakke gådd lei av WoW enda, kommer ikke til å gå lei heller. hvertfall ikke før alle de 3 er lvl60 med end game equipment

Det er jo da det blir morro vis du spiller på en pvp-realm :D

spiller selvfølgelig på en PvP realm... men når jeg har 3stk lvl60 chars med end game eqiupment.. trur du ikke jeg har PvPa mye da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anarchy online...

Der kommer man til level 100av200 på halvannen til 2 uker ca.

Blir så annerledes der.. finnes ørten ekstrapakker med tilleggslevler

osv.

Men skal ikke si det går så kjapt der heller når du kommer opp i levlene ;>

Lenke til kommentar
Anarchy online...

Der kommer man til level 100av200 på halvannen til 2 uker ca.

Blir så annerledes der.. finnes ørten ekstrapakker med tilleggslevler

osv.

Men skal ikke si det går så kjapt der heller når du kommer opp i levlene ;>

Var det jeg mente ja :)

http://auno.org/ao/char.php?dimension=2&name=Bewbsby <- Eksempel på powerlevelling i AO... Jeg vet ikke for øyeblikket om noen som har klart 1-220 fortere på min server ihvertfall.

Uansett, på meg virker det som det er *ekstremt* kjapt å nå levelcap i WoW, jeg skal uttale meg på nytt så snart jeg får tak i WoW selv ;)

Lenke til kommentar
Eg brukte 35 dager ingame i Anarchy Online for å komme til level 200, i WoW brukte eg 17 ingame dager til level 60 :)

I tillegg har du da level 200-220, samt 30 alien levels å komme deg gjennom...

Håper jeg snart får prøvd WoW, kommer til å bli en fryd å level'e kjapt ;)

Lenke til kommentar
bare glem det, var ute etter å kverulere :p

Spørsmålet var : Hvorfor tror folk at de som er høyere lvl alltid vet best?

Av samme grunn som foreldre "alltid" vet best. De har mer erfaring.

Der fant jeg innlegget jeg skulle ta :p

Det som var poenget mitt er at man aldri vet om den lvl 15 playeren som løper rundt "der borte" faktisk har flere lvl 60 chars, eller om han/hun aldri har spilt det før...

Og det at man har spilt igjennom spillet er ikke synonymt med at man vet best, og akkurat det virker det som om altfor mange tror...

Lenke til kommentar

Er quests for alle levels tror jeg. Er hvertfall lvl 53 nå, no grinding. Gjelder bare å finne et nytt område for din level. Printet ut noen kart over World of Warcraft, som jeg kikker på iblant, der det står level på alle sonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...