Gå til innhold

Vanskelig å komme videre fra lv40+ ?


Anbefalte innlegg

Jeg er nå en NE lv44, minutter unna lv45. Men i det siste har jeg begynt å bli litt lei rett og slett. Tar evigheter å kravle seg opp en level eller to, så og si alle questene mine er røde elitequester som krever en gruppe på 5 dyktige spillere for å få til, og siden de på rundt min level er spredt ut over hele verden er det jaggu ikke lett å finne noen som blir med på ting. Greit at du kan grinde mobs rundt forbi, men har knapt gjort annet den siste tiden for å få råd til en kraftig overpriset mount. Finnes det noen greie solo quester i Feralas, det er vel at av de få områdene jeg ikke har testa ut enda.

 

Kansje på tide med noe raid? Hadde en omgang med en lv46 druid og en lv30mage i går, og det var action det. Knerta dem 3 ganger, de knarta meg 2, jeg vinner :tease: Så kom det en gjeng med andre spillere, de rømte... og jeg var igang igjen med å grinde mobs for 10 tusende gang.

 

Ente opp med at jeg starta opp en Druid og hadde det litt moro med den en liten time. Usikker på hvordan det blir i dag, men dersom jeg ikke finner mer motivasjon eller en god gruppe, så blir det nok mer action på druiden min igjen.

 

Andre som opplever det samme, eller er det bare jeg som synes 40+ er litt kjip?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584

main charen min er lvl47.. går tregt å gå opp i lvl... men jeg starta en ny char. den er nu 37, straks(1000xp) 38. har også en som er lvl15.

 

jeg spiller litt på hver av dem.. mest på den som er lvl37..

 

hakke gådd lei av WoW enda, kommer ikke til å gå lei heller. hvertfall ikke før alle de 3 er lvl60 med end game equipment

Lenke til kommentar

Ja, det er vel min erfaring også, det går meget meget treigt. Samt den sinnsyke kostnaden med mount og skills gjør at jeg må grinde grinde grinde for å få penger. Alle quester er elite, som betyr at jeg må ha folk med meg. Mulig jeg rett og slett tar en pause, eller spiller med druiden min til det er litt flere på mitt nivå. Ikke at det er så høyt, men det virker som om "massen" ligger på 35-40 eller noe slikt nå. Om en ukes tid er de kansje mer klarer for noen 48 elite quester, det er lov å håpe.

Lenke til kommentar

Joda, officer også, men det er 3 mann på mitt nivå der. Gjør endel med den ene der som etterhvert har blitt en god kompis, men vi er begge litt leie av det samme gamle. Vurderer å hope av og finne meg en annen guild å spille på, kansje det kan hjelpe. Vi er vel en 30 mann, så vi er nok ikke akuratt noen stor guild (phoenix på Stormrage btw).

Lenke til kommentar

jeg er lvl 53 warrior på burning blade servern å det er porblemer med å skaffe folk på høyt lvl til quest. men blir nok bedre etter noen dager . men virker som det er som en lenger oppe i posten her sa at massen er på 40+.

et annet problem er jo at burning blade servern er nede veeeeldig ofte

Lenke til kommentar
jeg er lvl 53 warrior på burning blade servern å det er porblemer med å skaffe folk på høyt lvl til quest. men blir nok bedre etter noen dager . men virker som det er som en lenger oppe i posten her sa at massen er på 40+.

et annet problem er jo at burning blade servern er nede veeeeldig ofte

Er enig med at massen på BB er rundt 40+.

Det er jo egentlig veldig bra, hvertfall for en server som er nede minst en gang om dagen...

Lenke til kommentar

Har nå en lv7 druid, kommer nok til å ha det litt moro med ham fremover også.

 

Edit: Forøvrig så hadde jeg en god dag i går i dette instancet som heter gadgetzan eller hva det er. Kom meg vel opp omtrent en level, er nå 45. Vant også en auksjon på en skikkelig digg lv46 bue, så nå er målet og nå det iløpet av dagen.

Endret av Hanzo
Lenke til kommentar
Har nå en lv7 druid, kommer nok til å ha det litt moro med ham fremover også.

 

Edit: Forøvrig så hadde jeg en god dag i går i dette instancet som heter gadgetzan eller hva det er. Kom meg vel opp omtrent en level, er nå 45. Vant også en auksjon på en skikkelig digg lv46 bue, så nå er målet og nå det iløpet av dagen.

Hvis det er instancen i Tanaris du snakker om så heter det Zul'Farrak

Lenke til kommentar

Jeg er 53 warlock og syns egentlig det går ganske greit. 1 lvl til dagen er np hvis jeg gidder. Har blitt mye raiding av instancer og litt pvp i det siste så har ikke klart 1 til dagen da, men hvis du bare quester/grinder er 1 til dagen ikke vanskelig.

 

Er mye i instance osv da der jeg får ca 8-50xp per kill så det trekker veldig ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...