iCodden Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei skal flashe skjermkorte men vett ikke hvordan jeg skal bruke nvflash har bios også! Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kan dette hjelpe deg? With this utility it is possible to flash your NVIDIA graphics card with a new bios. Of course make sure you create a backup of your original bios! NVFlash needs to be used in DOS mode, when you boot your system. Thus use a MS-DOS bootdisk and just copy this tool on it. Make backups with the following command (in dos): nvflash -b filename.bin Flash your bios with: nvflash -f filename.bin Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Takk for det! Men nå når jeg skal flashe det skriver jeg først inn kommando: nvflash -f modbios.bin når jeg har gjort det må jeg trykke på enter nedover og til slutt går teksten vekk og det kommer fram igjen a:? Det er akuratt som at den ikke gjennomfører flashen! Hva er galt? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Takk for det!Men nå når jeg skal flashe det skriver jeg først inn kommando: nvflash -f modbios.bin når jeg har gjort det må jeg trykke på enter nedover og til slutt går teksten vekk og det kommer fram igjen a:? Det er akuratt som at den ikke gjennomfører flashen! Hva er galt? Er dessverre ikke så kjent med flashing av nVIDIA kort. Men tror da det skal komme "Flash succsesfull" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Får det enda ikke til. Noen andre prog. enn nvflash som jeg kan bruke? Viss det er det kan dere forklare hvordan jeg bruker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå