Ergotera Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hei. Jeg har et problem med en aggressiv virus som heter xxxtoolbar. Jeg har nettopp satt sammen en ny maskin og installert Xp-pro og Northon. Men før jeg rekker å uppdate xp og northon så er systemet allerede infisert. Jeg har formatert hard disken på nytt og har installert flere antivirus programmer uten at dette hjalp. Jeg har i tillegg til norton, lavasot pro, Giant antispayware og doktor ..... Dette installert jeg før jeg koblet meg på nettet men jeg fikk samme dritt igjen. Konsekvensene av xxxtoolbar er at den "sperrer meg å komme ut på nettet. Jeg må tillegge at jeg har aldri hatt slike problemer på min gamle pc´en som jeg fortsatt bruker og som er koblet til samme nettverks kabelen. Er det noen som har tips om hvordan jeg kan løse dette problemet, så er jeg takknemlig. Endret 21. mars 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Se om du finner Svineriet i system32 mappa og i registeret. Kjør : Regedit og let etter xxxtolbars, finner du noe der så slett alt du finner med referanse til xxxtoolbars, i tillegg prøv å forandre navn på selve .exe .bat .com fila til noe annet. Edit : Grundig informasjon for å fjerne xxxtoolbars Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Du kan også prøve disse om malvados sin ikke funker/du ikke får det til? Er ikke virus men spyware. http://www.spyany.com/program/article_spw_rm_XXXToolBar.html http://www.spywareremove.com/xxxtoolbar.shtml. Så installerer du dette programmet Spywareblaster ver 3.3. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tråden er åpnet, emnefelt er endret, og tråden flyttes over til kategori for sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå