SpecialUnit69 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Utrolig tøfft kabinett! Virkelig gjennomført! Men virket som om det hele var bygd opp av hardplast, fordi om den var bygd opp av tre. Bilen var - i forhold til Dansken - ganske så svær! O.T: Hotpants er fælt OT: Hotpants er jevli najs!! (på den rette rumpa da, vel å merke) Endret 21. mars 2005 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Regner med du så alle 'ene mine Snekkern Mega imponert over arb. du har gjort også, liten tvil om annet Jepp så dem Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Fikk den frem nå (3 forsøket med kun å trykke på linken) og synes at den var RÅ! kongenmod! Har en lignenden her (siden begge er hummer) Hummer H2 mod Hva synes folket om denne? (kanskje trådstarter kan legge denne til i første post? ) EDIT: Tre leifer var ute på tur, så kom ikke trollet, men Sigen og tok dem! Endret 21. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hoho, fullt av tøffe og små detaljer! EDIT: Haha, søster mi lurte på hvor skjermen er! Endret 21. mars 2005 av Sigga Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Utrolig flott kabinett. Det er sånt som får meg til å tenkte om jeg skal prøve å lage noe, men med mine skillz ville det endt i *******. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Den var skikkelig fet! Skal vere litt barnslig vet du Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Driiiiit rått kabbis ass!! Fikk lyst til å lage et selv nå! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Satan, han har skillz! Hadde funket fint for meg å komme på LAN med den der ass. Virket utrolig gjennomført som han har brukt mye tid på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå