torkelma Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Her skal dere få se hvordan man virkelig lager kabinett.. Alt annet blir vel kjedelig i forhold? http://www.stormeren.dk/article_view.php?id=60 Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Leste faktisk akkurat denne igår. Han har verre skillz han dansken! Men jeg liker Panther pc'n bedre! Endret 21. mars 2005 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dæven! Det der var tøfft! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Den var jo kjempe kul! Men litt kjipt hvis en liten unge kommer på besøk og bestemmer seg for å leke med "bilen" hehe. Men den ser jo utrolig bra ut. Skikkelig bra lagd. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hehe, denne leste jeg nettopp. (Fekk ikke linken herfra altså) Nice mod Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Utrolig morsomt å se et så gjennomført prosjekt! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hehe, hadde vært rått viss den kunne kjøre da! Og ha en egen strømgenerator Denne her burde Snekker'n se! Hadde vært morsomt viss han lagde noe lignende. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hehe, hadde vært rått viss den kunne kjøre da!Og ha en egen strømgenerator Denne her burde Snekker'n se! Hadde vært morsomt viss han lagde noe lignende. Har sett den,men det er ikke min "stil". Ikke missforstå, moden er kjempetøff den og meget bra laget, men jeg har liksom ikke helt sansen for å lage slikt som pckabinett. Hadde syntes den hadde vært bedre om den hadde alle funksjoner som den orginale bilen har og ikke noe pcdeler. men det er mitt syn. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Den var vel litt for harry for deg snekker'n tenker jeg Tøffeste på den var vannkjølingen. Syns Black&Chrome har mer stil over seg da, for den er mer funksjonell og transportabel. Har du noen planer om en ny kreasjon? Hadde det gått an å modde en CRT slik at hele rammen er tre? Det hadde vært morsomt! Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hehe, hadde vært rått viss den kunne kjøre da!Og ha en egen strømgenerator Denne her burde Snekker'n se! Hadde vært morsomt viss han lagde noe lignende. Har sett den,men det er ikke min "stil". Ikke missforstå, moden er kjempetøff den og meget bra laget, men jeg har liksom ikke helt sansen for å lage slikt som pckabinett. Hadde syntes den hadde vært bedre om den hadde alle funksjoner som den orginale bilen har og ikke noe pcdeler. men det er mitt syn. Pffft... Bare sjalu du snekker'n ;) Men seriøst.... det der er noe av det tøffeste jeg har sett ever av en casemod Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hehe, hadde vært rått viss den kunne kjøre da!Og ha en egen strømgenerator Denne her burde Snekker'n se! Hadde vært morsomt viss han lagde noe lignende. Har sett den,men det er ikke min "stil". Ikke missforstå, moden er kjempetøff den og meget bra laget, men jeg har liksom ikke helt sansen for å lage slikt som pckabinett. Hadde syntes den hadde vært bedre om den hadde alle funksjoner som den orginale bilen har og ikke noe pcdeler. men det er mitt syn. Pffft... Bare sjalu du snekker'n ;) Men seriøst.... det der er noe av det tøffeste jeg har sett ever av en casemod Nei jeg er nok ikke sjalu og det er morro å se at andre finner på ting selv der de ikke kopierer direkte fra noen andre. jeg synest forøvrig at arbeidet hans var meget bra,men som sagt ikke min stil innen PC. Det er min personelige smak og da sier jeg det som det er da jeg ikke liker å "snu kappen etter vinden" men heller stå for egne syn Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Men kan ikke du røpe om du har noen planer på gang da snekker'n? Endret 21. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Men kan ikke du røpe om du har noen planer på gang da snekker'n? Planer ja,men om/når de settes ut i livet er usikkert Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Bare meg som ikke får opp linken? Hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Utrolig tøfft kabinett! Virkelig gjennomført! Men virket som om det hele var bygd opp av hardplast, fordi om den var bygd opp av tre. Bilen var - i forhold til Dansken - ganske så svær! O.T: Hotpants er fælt Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Regner med du så alle 'ene mine Snekkern Mega imponert over arb. du har gjort også, liten tvil om annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå