chod Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei eg holder på å lage eit ondskapsfullt program som eg skal sende til kompiser. Der du skriver inn eit tall og så kjem det ein boks som du må trykke på så mange gangars som tallet du skreiv. Eg har lyst til å gjere sånt at dei ikkje kan holde inne enter eller gå ut av programmet mde ctrl+alt+delete eller alt+f4. Korleis kan eg låse keyboardet?? Men først må dei jo skrive inn eit tal, kan eg låse keyboardet f.eks når du cliker på ein knapp? Eg har Visual Basic 2005 Express Edition Beta viss det skulle ha noko å seie. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Protected Override Boolean PreProcessMessage(ByRef msg As Message) Return False End Sub Kanskje dette fungerer? har ikke testet det... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Naturligvis kan man skrive seg en driver i C++ eller en såkalt GINA Stub, men jeg tror det er lettere å fryse de relevante tastekombinasjonene: http://www.codeguru.com/vb/gen/vb_system/k...icle.php/c4831/ http://www.vbcity.com/forums/faq.asp?fid=15&cat=Windows& For å stoppe CTRL+ALT+DELETE, hvilket dessverre ikke kan gjøres ved ovennevnte kode, må du benytte registernøkkelen DisableTaskMgr. Deklarasjoner Imports Microsoft.Win32 Koden: Public Sub TaskManager(ByVal bValue As Boolean) Dim objKey As RegistryKey Dim objSystem As RegistryKey objKey = Registry.CurrentUser.OpenSubKey("Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\", True) objSystem = objKey.OpenSubKey("System") If Not objSystem Is Nothing Then objSystem = objKey.CreateSubKey("System") End If objSystem.SetValue("DisableTaskMgr", CInt(IIf(bValue, 0, 1))) End Sub Endret 21. mars 2005 av aadnk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå