kake_fredrik Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Hei! Jeg vil ønske deg velkommen til hoplan som blir arrangert på hop ungdoms skole i Bergen. det vil bli følgene: ca.110 plasser 100mbit`s linje Compo i følgene spill: Desertcombat/battlefield 1942, counter-strike, nfsu 2 ++++++ Masse fun compoer som foreks. spise compo masse premier Register deg her: http://www.partyreg.no/?fl=plassreg&party=70 Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Hmm, virker greit nok det. Hvis jeg ikke har noe bedre fore, kanskje jeg tar turen. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Hmm, virker greit nok det. Hvis jeg ikke har noe bedre fore, kanskje jeg tar turen. Bra hele denne tråden forsvinner i alt tg snakket jaja får bare håpe at flere kommer:D Lenke til kommentar
Mott Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Er det aldersgrense?? Har funnet det ut Endret 28. mars 2005 av Mott Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Er det aldersgrense??Har funnet det ut Det er ikke akuratt aldersgrense! men anbefalt alder er over 13år! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Jeg skal og vil annbefale alle å komme til hoplan!! Er det ikke flere dataskolespillfreaker fra bergen en dette så vil være i allefall bitte litt sosial?? Hæ?? Patrisme og så er det bare 20 så kommer? come on Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 5. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg skal og vil annbefale alle å komme til hoplan!!Er det ikke flere dataskolespillfreaker fra bergen en dette så vil være i allefall bitte litt sosial?? Hæ?? Patrisme og så er det bare 20 så kommer? come on halla! det er flere en 20 som kommer! er bare det at ikke alle har lært seg å bruke party regg! btw: sånne som deg vi trenger på lan! betaler raskt å seriøst Lenke til kommentar
Mott Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 det var litt overeagert men er ikke mye mer Lenke til kommentar
Mott Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Hvor mye penger må jeg ha med?? tror du?? er det sant at de selger nettverkskabel der oppe???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå