minotir Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 noen andre som har fått mail fra partyticket (info, og tilbud på mobilabbonomang osv..)? Noe der jeg trenger og bry meg om? har skrevet ut bilett, fått armbandet fått plass.. noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg fikk mail er bare en sånn mail der du skal lese igjennom regler og slikt så d er ikke noe å bry seg om var tilbud der også ja. så ganske bra ut... velge selv?? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg fikk det jeg også, ja. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 herregud da.. les nå mailen.. så ser du jo om det er noe å bry deg om.. det er en del punkter der som er lurt å gå igjennom og tenke over at du har gjort alt riktig og at all infoen er rett.. Mailen burde jo selvsagt kommet for en stund siden, slik at hvis du hadde feil adresse fikk du tid til å forandre på det, menmen.. Les mailen du.. koster deg mindre tid enn det gjorde å lage/lese denne posten.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tror alle på PTN's mailingliste fikk mailen. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hehe, ja trur de fleste fikk den.. og som en over her sa, LES MAILEN... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 herregud da.. les nå mailen.. så ser du jo om det er noe å bry deg om..det er en del punkter der som er lurt å gå igjennom og tenke over at du har gjort alt riktig og at all infoen er rett.. Mailen burde jo selvsagt kommet for en stund siden, slik at hvis du hadde feil adresse fikk du tid til å forandre på det, menmen.. Les mailen du.. koster deg mindre tid enn det gjorde å lage/lese denne posten.. er ikke så frykteli go i engelsk sju, men jeg forst tilbudet på norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå