Spr0cket Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Må ha meg nytt kabinett! Har lett gjennom prisguiden uten å finne akkurat det jeg ønsker meg, og henvender meg derfor til ærede forum. Noen som har noen forslag? Dette er ønskene mine: 4x5 1/4 ekstern 1-2 3,5 ekstern 6 (minst) intern 3,5. Alle drivebays må være skrueløse (skinner) og bør ha vifte til harddisker (helst 80 mm) Godt med plass inni. Trenger ikke medfølgende strømforsyning, vil velge selv. x antall 120mm eller 80mm fans til ventilasjon av kab. Mest mulig utrolig stille Ikke behov for vinduer eller leds eller andre casemods. Helst ikke dør foran eksterne drivebays. Pris er vesentlig. Noen som sitter inne med kjennskap til et slikt kabinett, som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Cooler Master Stacker få masse skryt, og passer dine spesifikasjoner ganske godt. fås også i sølv Lian Li pc70 er også et godt valg, med litt ekstra passer den dine krav godt denne også. Lian Li PC7077A passer også fint til dine krav, med litt ekstra her også. Eneste jeg ikke vet er om det er skinner eller ikke på disse kabinettene. Men det kan du kanskje sende en mail til microplex om, hvis du er interesert i noen av disse, eller sende PM til noen på forumet som har ett av disse. EDIT: Måtte fikse på ene linken Endret 21. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Når han sier at pris er vesentlig, er kanskje ikke overprisede Lian Li til 2000+ det beste forslaget? Kan anbefale et Chieftec Miditower. Oppfyller alle kravene dine (men har dør). Har ikke prøvd det selv, men inspiserte det godt på CeBIT og det kjentes svært solid ut. Ser ikke så værst ut heller, og prisen er veldig bra! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Oops... Fikk ikke med meg at prisen var så viktig jeg, ellers hadde jeg liknet til noen andre ja *Lese neste post skikkelig* Chieftec er bra kabinetter (har et Dragon midi-tower selv) Eneste er at jeg synes de lager litt for mye lyd. Men ellers topp kabinetter! Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Kan anbefale et Chieftec Miditower. Takk for tipset, Loomy. Midt i blinken, og ikke så skrekkelig pris på det heller. Lian Li er litt out of my league, student som jeg er. Og jeg syns heller ikke de gir så mye value for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå